crapgame Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 noen tips til pålegg som oppfyller følgene kriterier: 1. ikke fetene 2. ikke tørr 3. litt fyldig smak gjerne et pålegg som kan brukes på matpakke. gode tips til en middag som er god og ikke for tørr? skal ikke være fetene jeg har tenkt til å kvitte meg med noe last så ikke noe fetene mat Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Leverpostei for faen! Beste pålegget out there! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Makrell i tomat Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Prior kalkun-dings. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Leverpostei med suragurk på nyrista brød. NAM!! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 noen tips til pålegg som oppfyller følgene kriterier:1. ikke fetene 2. ikke tørr 3. litt fyldig smak Grâdost! Kanskje litt mye fett i den for dine kriterier, men, men. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Frokostbrød (fint) + tomater + salt = Ellers er vel leverpostei, som allerede nevnt, en sikker vinner. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jah Leverpostei med en ring rødløk eller to, paprika og salatblad oppå Dæng, nå ble jeg sulten.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Leverpostei er digg, det er også fersk gulost med agurk og majones (dropp majonesen, den er vel litt fetende) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tunfisk i vann/olje? Jeg blir dårlig bare av å tenke på tunfisk fra boks. Har sikkert spist flere hundre bokser tunfisk de siste årene, bare fordi det er en billig proteinkilde. *yuk* King Oscar hakket makrell i tomat er forresten digg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 leverpostei.. sjokoladepålegg.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) ahh, makrell i tomat er dritdigg!, serioest beste paalegg som finnes,,, middag har du enormt mye å velge imellom: pasta med god saus og kyllingfillet? osv..... gidder ikke rammse opp Endret 6. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Prior kalkun-dings. Second that. Endret 6. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Leverpostei for faen! Beste pålegget out there! Støttes! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Veldig mange som liker makrell i tomat og leverpostei her!! Ferskt landbrø med røkt skinke og ridderost! MMM EDIT: Middag: Grillet kylling Bretagne kyllingsaus Ris Endret 6. november 2004 av lperik Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ferskt Sunnhetsbrød med baconpostei(Og o'boy) Snadder! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Weetos med sjokomelk! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Makrell i tomat Fordelen med makrell i tomat er: smak umettet fett lukt som skremmer vekk de som ikke liker det(og dem liker heller ikke jeg ) lite sukker Følelsen av å spise GOD fisk! Støtter også ridderost og frokostblanding, da kun pga smaken. Endret 6. november 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå