Ingridh Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei er ikke sikker på om dette er riktig forum del, men prøver likevel. jeg har kjøpt en nec 3500 dvd brenner og lurer på om jeg trenger dvd+ eller vanlig dvd cd´er. takk Lenke til kommentar
hart Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Nå er DVD og CD to forskjellige ting selv om de ser like ut. Den brenneren fungerer på både DVD+R, DVD+RW, DVD-R og DVD-RW formatene plus dual-layer formatene så du står temmelig fritt i valg av hvilken DVD du kjøper. Det er noen marginale forkjeller (RW er overskrivbar, åpenbart) men dette finner du sikkert ved å google litt.. Et lite tips er å ikke kjøpe de billigste DVDene om du vil brenne ut et bra resultat med grei hastighet. Endret 6. november 2004 av hart Lenke til kommentar
Ingridh Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 ok tusen takk. Da får jeg dra å handle noen dvder Lenke til kommentar
hart Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men den kan også brenne vanlige CDer Lenke til kommentar
intercool Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 De samsung platene de selger på Psdata.no funker iallefall VANVITTIG dårlig på min, Du får dekodingsfeil på filmen, mot slutten av filmen, og det er umulig og rippe platene du har brent. Men de var jo billi Finnes mange bra typer av plater der ute, men det som er enklest og få tak i er verbatim, og der blir man aldrig missfornøyd. Btw, det ligger uten en firmware som ståtter BIT setting og den funker også veldig bra, hvist du har problemer med +R i noen av dine DVD spillere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå