tinsley Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei! Noen som vet hvordan man disabler Security Senter som følger med sp2? Har prøvd å gå inn på services å fjerne den der men den starter bare igjen ved neste oppstart. Jeg vil disable alle deler, brannmur, virus o.s.v. da jeg synes de er utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 vell, satte du den til 'disabled' eller bare stoppet du den da? skal ikke starte igjen når den er satt til disabled. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg startet msconfig, valget services fanen og fjernet haken på de jeg ville ha stoppet. Apply, close og restart. Skulle stemme dette ikke sant? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 anbefaller ikke å knote med services via msconfig. gjør det via control panel-> administrative tools->services sett security center til 'disabled' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå