Gå til innhold

PSTwo eller X-BOX?


Ravn

Anbefalte innlegg

Det er alltid morsomt å se folk klamre seg til konsollen "sin" og snakke dritt om de andre formatene der ute.

 

Litt skremmende å se hvor mentalt forstyrret folk kan bli....

Men det er vel bare sånn vi mennesker er, det er vel noe genetisk i å tilhøre klaner. ;)

 

Og ang X-Box spill på PC: Halo 2 og Fable kommer ikke nødvendigvis ut til PC.

Ikke Ninja Gaiden heller.

Og jeg er ikke X-Box eier, dersom noen lurte. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan modde xboxen.

PSTwo'en er helt stille, noe som er ypperlig for en dvd-spiller. + En mengde virkelig gode spill, dog den begynner å dra litt på årene.

Nevnt i en annen tråd og muligens denne, men PSTwo er IKKE lydløs, har en vifte som begynner å spinne etter kort tids bruk! Altså, ikke lydløs... kjøpte den pga av at den skulle være "lydløs (+GTA:SA), men neida, summer en del, akkurat som de andre konsollene...

 

Edit: Skriveleif!

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar
Du kan modde xboxen.

PSTwo'en er helt stille, noe som er ypperlig for en dvd-spiller. + En mengde virkelig gode spill, dog den begynner å dra litt på årene.

Nevnt i en annen tråd og muligens denne, men PSTwo er IKKE lydløs, har en vifte som begynner å spinne etter kort tids bruk! Altså, ikke lydløs... kjøpte den pga av at den skulle være "lydløs (+GTA:SA), men neida, summer en del, akkurat som de andre konsollene...

 

Edit: Skriveleif!

jeg vil påstå at min er lydløs

Lenke til kommentar

hvorfor forsetter dere å tulle rundt her? det står mer eller mindre de samme argumentene på alle sidene, og samme hvor mange ganger dere skriver "xbox best grafikk, surfe på internettet bla bla bla" så kommer verken jeg eller oss andre ps2fanboys til å like xbox.

 

og samme hvor mange ganger jeg skriver "playstation har bedre håndkontroll, flere spill, penere å se på" så kommer alldri dere xboxfanboyene til å like playstation.

 

han kjøpte pstwo. god natt!

Lenke til kommentar
Du kan modde xboxen.

PSTwo'en er helt stille, noe som er ypperlig for en dvd-spiller. + En mengde virkelig gode spill, dog den begynner å dra litt på årene.

Nevnt i en annen tråd og muligens denne, men PSTwo er IKKE lydløs, har en vifte som begynner å spinne etter kort tids bruk! Altså, ikke lydløs... kjøpte den pga av at den skulle være "lydløs (+GTA:SA), men neida, summer en del, akkurat som de andre konsollene...

 

Edit: Skriveleif!

jeg vil påstå at min er lydløs

Jepp!! Den viften lager ikke en lyd! Eneste lyden som du hører er når laseren flytter på seg...

 

Edit: Weeeej!! Innlegg nr. 800

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg akkurat en ny Pstwo. Jeg er ikke imponert over grafikken, men jeg kjøpte den for å spille tekken og dansematte til madammen. Skal jeg spille med fet grafikk sitter jeg foran pc'en med half life 2! Men jeg valgte pstwo foran x-box p.g.a bedre spillutvalg og størrelse/lyd på konsollen.

Lenke til kommentar

Det eneste gyldige argumentet i denne saker, er hvilket spill de tror de kommer til å like mest. De PS2 ekslusive tittlene, eller de Xbox ekslusive? Alle butikkene jeg går i har like mange spill til PS2, som til GC og Xbox (vel, kan hende GC har litt mindre). Og om det er sånn i alle de andre butikkene som selger spill, utgår ikke da "PS2 har flest spill" agrumentet?

 

Håndkontrollen er en smakssak. Første gang jeg var borti en Xbox kontroller, syns jeg den var ganske stor. Så ble jeg vant til den, og syns den var helt fantastisk. Da jeg gikk tilbake til å prøve PS2 kontrollen, syns jeg den var ufattelig liten og helt forferdelig å bruke. Nå har jeg akkurat kjøpt meg ny Xbox for å kunne spille HALO 2 på LIVE. Med denne (Crystal XBox) fulgte det med en S-kontroller, som jeg hadde vært bortpå en gang før, og syns var helt forferdelig. Men siden den var Crystal, og Xboxen var crystal, så måtte jeg bruke den. Og nå syns jeg Controller S er den beste. Jeg liker også GC sin. Den sitter så bra i hendene, men er ikke heeelt begeistret for noen av knappene (Spesielt Z). Jeg syns Xbox kontrolleren passer best til FPS og bilspill. PS2 kontrollen passer best til platform-spill og slosstespill (selv om mitt favoritt fighte-spill er på Xbox). GC-kontrolleren vet jeg egentlig ikke hva er best til.

 

Så var det dette med grafikk. Er du en grafikk-hore, så kjøper du deg ikke konsoll. Da tyr du til PC. PC har helt klart best grafikk, og kommer alltid til å ha det. Grafikk er ofte det som gir førsteinntrykket, men alle vet jo at det er gameplayet som teller. Jeg mener..dama ser bra ut, men en eller annen gang må dere ha en samtale.

 

Sånn. Det var vel det jeg kom på i farten.

 

PS: PStwo'en ser jo unektelig bra ut.

PS2 (no pun intended): Jeg har Xbox og deler en GC med en kamerat som har PS2.

 

Edit: Han som har PS2 maste noe sinnsykt om at PS2 kontrollen var så mye bedre (mens jeg satt og pwnza han i HALO), så jeg kjøpte en sånn greie som gjør at man kan bruke PS2 kontroller til Xbox. Han gikk fort tilbake til Xbox kontrolleren. Nå har forresten også PS2'en blitt ødelagt. Han lånte den bort.

Endret av Masse
Lenke til kommentar

jeg ville investert i en brukt dreamcast... men av de du skriver ville jeg kjøpt xbox på grunn av at den er så utrolig kraftig og har enormt mange muligheter mens Ps2 har også litt muligheter men er ganske utdater på mange områder men det er jo definitivt dreamcast også, men dreamcast har så gode spill( soul calibur og skies of arkadia blant annet)

 

men av ps2 og xbox bør du gå for xbox

Lenke til kommentar

Eg elskar X-boxen min. Dersom ein skal kjøpe X-box synest eg chip er eit must. X-boxen men står no i kjellarstova. Og fugerer like bra til kvardags som til fest. Til kvardags bruker eg den oftast som spele maskin. Med litt større hardisk installert slepp eg det som er problemet med PS2-en. Eg likar å spele GTA-SA men vesle bror min likar best JAK II. Det betyr eit uendeleg DVD bytting og min vesle broder er ikkje alltid like flink å legge dei attende i coveret. Dvs Snart kjøpe nytt GTA-SA. Akkurat slik som eg måtte med GTA-LC og GTA-VC...... X-boxen derimot. Eg fekk nyleg Halo 2 i gåve. Dvd-en har vore utanføre coveret ein gong det var då eg la det inn på hardisken. Dvd ingen øydelagde DVD-ar. Og ingen bytting av spel berre ein enkel Ctrl Alt Del Ete (R L Start Back) så restartar boxen seg og eg evt brodern er klar for eit nytt spel.

 

Litt ute å køyrer her no... Me hoppar nokre linjer attende. Og fugerer like bra til kvardags som til fest. Fest er mykje meir en spelemaskin. Der er den fungerande Mp3 spelar CD-spelar (Framleis nokon så kjem dragande med det på fest. Sei kva de vil ha så lastar eg det ned og legg det over på X-xboxen! Sjølvsagt frå ein lovleg nedlasting stad som Napster OL) Den er DVD-spelar, Karaoke maskin og Retro box til gutekveldane (Emulator type Nes Snes OL)

 

Av juridisk grunnar skal eg ikkje seie at eg lastar ned alle det nye X-box spela (Utanom Halo 2 som eg fekk) Men dersom nokon andre hadde gjort det hadde skulle ikkje eg ha stoppa dei.

 

Eg skal ikkje seie at X-box er spelmessig betre en PS2 eller GC Eg har alle 3 og alle har sine unike sider. PS2 har GTA-SA Final fantasy osb. GC har Zelda Mario osb. X-box har Halo 2 KOToR osb.

 

Men uansett kor stygg den er, Finns det ikkje tvil om at min chippa X-box tek seg ut uansett situasjon.

 

Add on: Pro evolution soccer er no kommen ut på xbox og. Noko som PS2 har hatt i fleire år. Og eg gler meg over å kunne seie at PRO er framleis verdas beste fotball spel.... (Synest eg meiner å hugse nokon som mumla noko om TIF :roll: )

Og med fotball meiner eg sjølvsagt å spele fotball. Ikkje å sitje å sjå på at spelet har med alle laga i verda og denslags. Det er unaud.

Endret av Navyshark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...