Gå til innhold

PSTwo eller X-BOX?


Ravn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fattet hovedpoengene til både X-box leiren og PS2 leiren. Men igjen dette skulle ikke være en konsoll krig diskusjon. Bare noen tips til en konsoll tilrettelagt mitt bruk. Takk for alle svar.

 

For dem som vil diskutere PS2 vs. Xbox videre er det nok et mangfold av tråder der dette kan gjøres.

 

GLHF

Lenke til kommentar
Har fattet hovedpoengene til både X-box leiren og PS2 leiren. Men igjen dette skulle ikke være en konsoll krig diskusjon. Bare noen tips til en konsoll tilrettelagt mitt bruk. Takk for alle svar.

 

For dem som vil diskutere PS2 vs. Xbox videre er det nok et mangfold av tråder der dette kan gjøres.

 

GLHF

ja jeg tror egentlig at vi har sagt det samme om og om igjen på all fem sidene :p

 

kan vel egentlig konkludere med at de er sånn ca like bra da :)

Edit: please ikke quote denne og si "jammmen jammen xbox kan..ps2 vil jo ,bla bla bla"

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
mesteparten av de spilla er på playstation da, resten er på data:p

Poenget mitt var at X-box også får kule spill, flere sier at X-box er fattige på spill noe jeg mener de ikke er. Flere Playstation 2 spill kommer også til X-box, feks GTA:SA.

Det som da er litt kjipt er at de som venter på SA, og vurderer å kjøpe seg box, må da vente i nesten et år før de får SA...

 

Men boxen har jo masse bra spill som ikke kommer på ps2 og da... Så det er sagt...

Lenke til kommentar

PStwo eller Xbox..?

 

Jeg har begge, ..eller jeg har en PS2, 2 Xboxer og 3 PCer.. :)

 

Jeg spiller klart mest på Xboxene og på PCen. PS2'en min er og blir mest moro for kona og barna. Eye-toy og Singstar er jo jente-vorspiel maskin nummer en :D

 

Om du kun skal velge en av de to ville jeg nok valgt Xbox, - særlig når du får bedre hardware til lavere pris!

 

...men det koker nok ned til hva du har tenkt til å bruke den til,.... og hvis jeg tolker noen av de andre innleggene her korrekt så koker det vel også ned til din seksuelle legning :D

 

Bad

Lenke til kommentar

Ohhh, Søstra mi vant en PSTwo pakke med Eye Toy 2 og masse fancy ting og tang på en Cartoon Network konkurranse. Ohhhh. :D

 

Er det noe forskjell mellom PSTwo og den gamle utenom størrelsen?

 

EDIT: Men en ting er veldig ubehagelig med den, at du støtt må se på den mens du spiller... ;)

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar
Mitt konsollbruk:

 

KUN spilling!

Ikke FPS!

Grafikk er ikke viktig!

Dama skal også spille!

Vil ha godt utvalg i spill!

Den bør ikke ta et hav av plass!

 

Det er mine kriterier

Det der ER en perfekt beskrivelse av PS2. Viss dette var kriteriene dine, forstår jeg faktisk ikke vitsen med denne tråden i det hele tatt.

 

Selv har jeg Xbox, og er mer enn fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...