Gå til innhold

PSTwo eller X-BOX?

Ravn

Anbefalte innlegg

med ed chippa xbox så har du UTROLIG bra spille box, multimediabox og.. linux på den :p *kosemose*

men. er jo finere grafikk på xbox.- den er jo den kraftigste konsollen.

Men det spørs jo hva spill du liker og da

Enig, Xbox er rett og slett en multimediamaskin!

San Andreas kommer snart på Xbox og PC å :)

Valget er enkelt Xbox :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du mener 9-10 mnd er snart, så er jeg enig med deg... ;)

Uansett; begge to er gode. Hvis du er glad i spill og har dårlig råd: Xbox.

Hvis du er glad i litt mer koselige spill, med fengende historier + GTA:SA: Playstation 2.

Hvis du gjør som meg; Alle 3 konsollene, slik at du ikke går glipp av noe! :)

Lenke til kommentar
med ed chippa xbox så har du UTROLIG bra spille box, multimediabox og.. linux på den :p *kosemose*

men. er jo finere grafikk på xbox.- den er jo den kraftigste konsollen.

Men det spørs jo hva spill du liker og da

Valget er enkelt Xbox :thumbup:

San Andreas er ikke annonsert til X-Box, du.

Lenke til kommentar

Lol, og det er ikke PS2?

Ikke på langt nær så mye som Xbox. Det er bare å innse. Med Xbox får du et multimediesenter i stua, som du kan surfe på nettet med, bruke som filserver, spille Xbox-spill samt spill fra tidligere år (NES, SNES++), filmavspiller (DivX, DVD). You name it. :)

Lenke til kommentar

Lol, og det er ikke PS2?

Ikke på langt nær så mye som Xbox. Det er bare å innse. Med Xbox får du et multimediesenter i stua, som du kan surfe på nettet med, bruke som filserver, spille Xbox-spill samt spill fra tidligere år (NES, SNES++), filmavspiller (DivX, DVD). You name it. :)

Det er greit, men det er faktisk en multimediamaskin. Mer er det ikke å si om det.

Lenke til kommentar

Joa, hvis definisjonen din på en multimediemaskin er at spillkonsollen skal kunne spille av DVD-filmer er det det. Helt klart. Og det er jo også det multimediemaskin står for.

Likevel kan man nesten ikke kalle en PS2 for en multimediemaskin hvis man sammenligner med en Xbox. Det blir urettferdig for Xboxen.

Lenke til kommentar
Menn sett at man ikke skal laste ned ulolvige spill fra nettet, eller se DVD på den, og spiller krevende FPS spill på Pcen. Har Xbox noe å fare med da?

nei! dvd krever uansett sånn dvd kitt skit og fps er da ikke noe bedre på xbox, heller værre om man ikke har store hender. med chip kan da spill fra nettet gå like fint på ps2.

og det er ikke playstation ? :lol:

xbox er da som en dårlig pc, internett kan man vel bruke pcen til og internett får man da også på playstation. med pstwo er også nettverksaddapteren innebygd.

ps2 har jo også ting som eye toy, singstar og socom om det er ønskelig (kan anbefale socom og eye toy på det varmeste) (socom: det med headsett kommandoer).

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Menn sett at man ikke skal laste ned ulolvige spill fra nettet, eller se DVD på den, og spiller krevende FPS spill på Pcen. Har Xbox noe å fare med da?

nei! dvd krever uansett sånn dvd kitt skit og fps er da ikke noe bedre på xbox, heller værre om man ikke har store hender. med chip kan da spill fra nettet gå like fint på ps2.

Joda, man kan se DVD-filmer på Xboxen uten DVD-kittet. Ikkeno problem. Selvsagt må man chippe boksen, men det er jo en selvfølge.

Controller S (som er standard på Xbox nå) er ikke veldig mye større enn PS2-kontrolleren. Den er så å si like behagelig å holde i.

og det er ikke playstation ? :lol:

xbox er da som en dårlig pc, internett kan man vel bruke pcen til og internett får man da også på playstation. med pstwo er også nettverksaddapteren innebygd.

ps2 har jo også ting som eye toy, singstar og socom om det er ønskelig (kan anbefale socom og eye toy på det varmeste) (socom: det med headsett kommandoer).

Xboxen yter da bedre enn Playstation 2'n, så hvorfor du sammenligner den med en PC her skjønner jeg ikke helt. Det er da kjekt å kunne gå på nettet mens man ligger i stua også.

Sett bort ifra at man ikke vil ha Eye Toy, Singstar og andre "barneleker", samt Socom (som det finnes nok av alternativer til på Xbox) er det ikke det som er den store styrken til Playstation 2.

Det eneste som holder Playstation 2 flytende nå er jo de eksklusive spillene (Jak and Daxter, GTA:SA, Ratchet and Clank, MGS ++

Det jeg fant ut da jeg handlet inn Xboxen var at det er minst like mange gode spill til den, men spillutvalget er litt annerledes bare.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Joa, det var slik jeg tenkte før også, da jeg kun hadde PS2 og GameCube. Nå når jeg fikk Xboxen i hus har jeg funnet ut at det ikke på langt nær er som å spille på PC. Det blir som å spille på PS2, bare med bedre grafikk etc.

Men som sagt, mange jenter vil vel like flere av PS2-spillene enn Xbox-spillene.

Lenke til kommentar

Mitt konsollbruk:

KUN spilling!

Ikke FPS!

Grafikk er ikke viktig!

Dama skal også spille!

Vil ha godt utvalg i spill!

Den bør ikke ta et hav av plass!

Det er mine kriterier, dette skulle ikke bli en krangletråd, men en tråd som skulle hjelpe meg med valg av konsoll. Takk for all info!

Lenke til kommentar
Mitt konsollbruk:

KUN spilling!

Ikke FPS!

Grafikk er ikke viktig!

Dama skal også spille!

Vil ha godt utvalg i spill!

Den bør ikke ta et hav av plass!

Det er mine kriterier, dette skulle ikke bli en krangletråd, men en tråd som skulle hjelpe meg med valg av konsoll. Takk for all info!

Med de kriteriene passer PS2 perfekt. Det synes jeg alle må være enig med.

Lenke til kommentar
Og den nye PStwo ser ut som den er designet av noen i homsepatruljen.. Spillemaskiner skal ikke være små og og feminine. De skal være store og firkanta, akkurat som forsterkere og PC'er.

Dummeste jeg har hørt,

Mat skal være rund for det er pizza og pizza er godt :thumbdown:

Mye bedre med feks. en liten nett tlf og ikke en stor klomp, same with Consoles

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...