Gå til innhold

PSTwo eller X-BOX?

Ravn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har både ps2(gammel modell) og xbox og vil helt klart annbefale xbox......alt er bedre med den bortsett fra at det er færre spill og at du må kjøpe dvd-kit for dvd avspilling(trenger ikke minnekort da)

Men du må se an dine behov.......Er det snakk om at det er unger som skal bruke den så ville jeg nok tatt en ps2.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva slags spill du liker. Hvis du liker First Person Shooter, velg X-box. Hvis du liker andre spill, velg PsTwo. Personlig så eier jeg endel spill til både X-box og Ps2 spill, fordi jeg har bodd med folk som har hatt de og jeg har også lånt de, og alltid planllagt å kjøpe begge.....og når jeg endelig kommer til å kjøpe en av de, så kommer det nok til å bli en Ps2, fordi X-boxen har nesten ingen fler spill jeg vil ha, og Ps2'en har et uendelig hav med spill jeg sikler etter.

Lenke til kommentar

Jeg har både GameCube, PS2 og Xbox i huset. Kjøpte PS2 rett etter den kom, GameCube for et drøyt år siden, og Xboxen for rundt 3 uker siden.

PS2'n er fortsatt mye brukt. Bruker den mer enn Xboxen nå pga GTA:San Andreas, men det er også mange andre gode spill på den.

GameCuben har jeg ærlig talt kun brukt til Mario Kart: Double Dash. Vet at jeg burde investere i flere klassikere til denne, og det er det også godt mulig jeg gjør til jul.

Xboxen er moddet, og den er multimediestasjonen på rommet mitt kan du si. Den Er lett å få tak i all verdens spill til, og du kan også spille eldre konsollspill på den - samt se filmer. Jeg nevner dette fordi det ikke er noen hemmelighet at en moddet Xbox faktisk er en piratkopierings-plattform.

Jeg vil egentlig ikke anbefale den ene fremfor den andre, men det heller kanskje likevel litt mot Xbox hvis du ikke er fan av de eksklusive spillene til PS2. (Jak and Daxter-serien, Ratchet and Clank-spillene, GTA:SA ++)

Lenke til kommentar

noen som veit hvordan linux kit + modding gjør seg på playstation? mener i forhold til kopiering av spill.

desuten er begge playstation maskinene mye pener enn xboxen, uten tvil.

Edtit: om trådstarter har tenkt å gi seg ut på full chipping og sæsj av xboxen er det eneste argumentet jeg har for xbox, om han mener dette er litt risikabelt eller bare ikke har tenkt til å gjøre det så kjøper du playstation!

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

xbox absolutt, med modchip og større harddisk er det helt genialt.

de som klager på xbox kontrollene så synes jeg at de er mye bedre en ps2 kontrollene. (liker faktisk best de 200,- kontrollene på elkjøp) hadde ps2 først, men etter et par uker med xbox var jeg solgt.

hvilke spill har ps2 egentlig som xbox ikke har? tekkene er vel det eneste jeg kommer på..

Lenke til kommentar

De eneste store argumentene jeg kan komme på for PS2, er GTA:SA + Final Fantasy-serien. Håndkontrollen er ikke så fantastisk som folk skal ha det til, jeg liker faktisk den originale Xbox-kontrollen bedre. PS2-kontrollen er alt for liten.

Xbox, derimot, har etterhvert fått en god del gode eksklusive spill (PS har tross alt en del års forsprang). Halo, Halo 2, Fable og KotOR, blandt andre. Så og si alle spill som kommer til PS2 og Xbox, både ser og høres bedre ut på sistnevnte. I tillegg har man XBMC, som alene er grunn god nok til å kjøpe Xbox.

Lenke til kommentar
esuten er begge playstation maskinene mye pener enn xboxen, uten tvil.

Det kommer ann på hva man gjør det til selv. Selv har jeg skinnet min Xbox til å se akkurat lik som den som er på det vedlagte bildet. Synes selv at den ser ganske fancy ut i forholde til en "vanlig" Xbox.

Lenke til kommentar

OK X-boxen har den beste grafikken, men jeg er igrunnen ikke en grafikk-junkie. Synes gameplay er viktigere, samt fete titler... Er 3 X-box titler som jeg synes ser fete ut (TCO-Riddick - Escape from Butcher Bay, Halo 2 og Fable), men de kommer til PC snart...

Lenke til kommentar
Håndkontrollen er ikke så fantastisk som folk skal ha det til, jeg liker faktisk den originale Xbox-kontrollen bedre. PS2-kontrollen er alt for liten.

Liker du den orginiale store xbox kontrollern? Jeg byttet nettopp til Controller S til Xbox, den ble jeg veldig fornøyd med, for med den originale xboxn kontrolleren så plagdes jeg med at jeg sovnet i hendene etter noen timer med spilling :p Det synes jeg er veldig plagsomt....Men smaken er som baken....

Lenke til kommentar
OK X-boxen har den beste grafikken, men jeg er igrunnen ikke en grafikk-junkie. Synes gameplay er viktigere, samt fete titler... Er 3 X-box titler som jeg synes ser fete ut (TCO-Riddick - Escape from Butcher Bay, Halo 2 og Fable), men de kommer til PC snart...

ubetydelig bedre grafikk!!

playstation har: socom serien, ratchet serien, jak serien, eye toy, this is football (som er bedre enn fifa), gran turismo, killzone, tekken, San andreas osv, osv kan også spille dvd filmer yten noe ekstra stæsj.

det er mere mye mere spill til playstation!

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

ubetydelig bedre grafikk!!

Veeel.. Forskjellen er nok noen hakk større enn ubedtydelig. X-BOx er ganske overlegen der.

Og den nye PStwo ser ut som den er designet av noen i homsepatruljen.. Spillemaskiner skal ikke være små og og feminine. De skal være store og firkanta, akkurat som forsterkere og PC'er.

Lenke til kommentar
Og den nye PStwo ser ut som den er designet av noen i homsepatruljen.. Spillemaskiner skal ikke være små og og feminine. De skal være store og firkanta, akkurat som forsterkere og PC'er.

Så du mener en Mesa Boogie er en femi forsterker?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...