Siesta Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 etter at jeg har installert pc en med windows xp sp 2, så har den en tendens til å "fryse" i spill. Dette gjelder spesielt i CS Source . Jeg har sjekket alle programmer jeg har på pc en med microsoft sin liste av programmer som ikke funker sikkerlig under sp2. Etter det jeg kan se så er det ingen prog som ikke skal funke sikkerlig. Men det er noe som er litt rart, jeg fikk ikke problemet før ca 1 uke etter at jeg oppdaterte pc en. Er nokkså sikker på at problemet ikke er fororsaket av virus eller spyware siden jeg kjører adaware og spybot på pc en. har dessuten norton virus og brannmur. Når jeg installerete hovedkort driverne så var det faktisk en driver som ikke var windows serifisert, nemmlig driveren til lydkortet "AC97" men det skal vel ikke ha noe å si, siden alt funket fint under sp1. Jeg håper på raske svar siden det er en lidelse å ikke kunne spille counter strike source Takker for alle svar!!!!! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde også samme problem med et par spill. Ble kvitt problemet etter at jeg oppdaterte driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå