Gå til innhold

Oppgraderingskos, stasjonær, hjelp

Anbefalte innlegg

joho, har nå begynt å innse at jeg trenger ny pc snart... Så jeg er egentlig ute etter noen råd, jeg har drevet å surra med socket a en stund nå og lurer hva dere anbefaler av hovedkort og prosessor. Noe fett stæsj som jeg burde vente på n-force 4 etc?

Også er det at når tror vi at pci-express slår inn, for etter min mening er det ingen brukbare pci-exptress kort som ikke koster über.

Jeg er inne i et sånn lite skifte av hele pcen, og er lettere forvirra, skal jeg gå litt billligere og kjøre socket a fortsatt bare oppgradere cpu og ram. Eller skal jeg gå på ny socket og kjøpe hele pakka, altså grafikkkort, motherboard, ram, og fuckings dyre ide-sata overganger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp alt nytt (hvis du ikke har en "über kjerm" du skal ta vare på)

- Hvis du har nok penger...

Er nok verd å vente på n-force 4 ja :blink:

Ellers kan jeg jo nevne at det snart (om ikke lenge) kommer mye bedre Gfz - kort. Men da må du vente til 1. kvartal 05... (noen kommer kanskje rundt juletider)

Uanz. Hva du gjør. Så kan du jo begynne med å skreve hva du har osv :p

- Og hvor mye penger du har til å oppgradere. Vi vet jo liksom ikke om du har 2-3 tusen å bruke eller om du er rik (som meg :p ) og skal bruke 30 000 på ny PC pluss en flatskjerm for 20 000 spenn til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...