Gå til innhold

Skjermkort i 4500kr klassen Sapphire Radeon x800Xt

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Dere som har peiling på Skjermkort noe som ikke jeg har, kan dere hjelpe meg med og finne et bra skjermkort til ca 4500 kroner. Jeg har tenkt og kjøpe et skjermkort til ca 4500 kroner og jeg har da tenkt på Sapphire Radeon x800 XT 256MB ,er dette noe og satse på eller burde jeg kjøpe noe annet. Jeg har ihvertfall hørt mye bra om X800XT kortet ,men hva mener dere. Geforce feks ??

Takker for svar

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja X800XT (var det PE du mente?) kortet er utrolig bra. Du vil nok ikke angre på det kjøpet. :) Alternativene vet du nok om. Konkurrentene i denne prisklassen er f.eks 6800 Ultra. Begge kortene er sinnsykt bra og jeg kan i allefall ikke gi noe klart svar på hvilket du bør velge. Jeg kan likevel gjenta at jeg ikke tror du vil angre på et x800xt kort. :)

Lenke til kommentar
Dere som har peiling på Skjermkort noe som ikke jeg har, kan dere hjelpe meg med og finne et bra skjermkort til ca 4500 kroner. Jeg har tenkt og kjøpe et skjermkort til ca 4500 kroner og jeg har da tenkt på Sapphire Radeon x800 XT 256MB ,er dette noe og satse på eller burde jeg kjøpe noe annet. Jeg har ihvertfall hørt mye bra om X800XT kortet ,men hva mener dere. Geforce feks ??

Takker for svar

sånn for å illustrere, så øker x800 kort ganske bra i ytelse ved en ganske liten overklokk. Mener HW.no testet et slikt kort, og reslultatene før og etter overklokk var ganske interessange :)

Lenke til kommentar
kjøpt ett X800PRO vivio til 3.600 ca så klokker du det til X800XT PE da har du spart mange hundre kroner.. så bytter du selv kjøleren

Du kan ikke klokke et x800Pro til XT.. X800 Pro har jo bare 12 pipelines og de siste 4 er faktisk fysisk kuttet. Du kan kanskje klokke til XT hastighet men det er noe helt annet ;) Du må enten frem med loddebolten eller kjøpe et x800 pro VIVO som kan softmoddes.

Lenke til kommentar
Klokk der og Klokk her jeg skal ikke KLOKKE !! vet ikke hvordan man gjør det en gang.

Jeg skal ha meg et bra ,et veldig bra skjermkort og derfor har jeg tenkt og kjøpe X800XT ,men vær så snill hjelp meg litt her.

Check this out

Hvilken skal jeg kjøpe???

hehe, er ikke alle som driver med klokking .. :)

uansett, klokk eller ikke klokk, så lenge resten av hardwaren din er i form så vil du kunne spill de fleste spill med full grafikk innstillinger.. :yes: (med x800 XT)

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...