LtdEdFred Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ja det er kanskje sant at du må ha med www (http:// kommer nemlig opp automatisk på min telefon så jeg tenkte ikke på å skrive det). Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte. Denne ^ den funka fett til meg har netopp fått vekk den stygge telenor logoen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 funker den også på k700i? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 funker den også på k700i? Samme lurer jeg på.. F.eks den logo blank til 1985? Sendte det og fikk melding om bakgrunnsbilde, men vet ikke om det fucker telefonen? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 De funker vel kun på Nokia, I think! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) tror jeg skal prøve.. jeg er lei av at det står netcom over fjeset til elin grindemyr.. til og med på begge themene jeg har laget av henne.. *edit* uff, den virket ikke Endret 14. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som vet hvorfor det kommer melding" Lagring mislykket" når jeg skal lagre blank logo på en N6230? Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da har jeg sendt logo blank til 1985 med min 7610. Og det har jeg fått. Det er helt hvitt der jeg hadde min netcom logo. Så jeg har nå funnet ut at det var finere med netcom logoen enn den stygge hvite ruta. Så spørsmålet er: Hvordan får jeg tilbake min netcom logo? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da har jeg sendt logo blank til 1985 med min 7610. Og det har jeg fått. Det er helt hvitt der jeg hadde min netcom logo. Så jeg har nå funnet ut at det var finere med netcom logoen enn den stygge hvite ruta. Så spørsmålet er: Hvordan får jeg tilbake min netcom logo? Bruk tipset mitt da? Står på første siden. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) http://wap.cellus.no/c/mUvgh Jeg vet ikke åssen mobiler den funker på men den funka på min 6610, man betaler bare wap-kostnadende.. Endret 8. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://wap.cellus.no/c/mUvgh Jeg vet ikke åssen mobiler den funker på men den funka på min 6610, man betaler bare wap-kostnadende.. Funka ikke her på en K700i Mobilen gjenkjente ikke fila.. Kan det være pga at jeg lasta den ned på pc'en også sendte den til mobilen? Skal vel ikke ha noe å si Damn! Vil ha vekk den stygge Telenor-logoen!! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Takker! Kjipt å ha Netcom i pannen på damen! Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror du misforstår Baltazar. Jeg har klart å få vekk netcom logoen, men jeg vet ikke hvordan jeg får den tilbake. Så jeg lurte på om det var noen av dere som vet det. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 http://wap.cellus.no/c/mUvgh Jeg vet ikke åssen mobiler den funker på men den funka på min 6610, man betaler bare wap-kostnadende.. Funka ikke her på en K700i Mobilen gjenkjente ikke fila.. Kan det være pga at jeg lasta den ned på pc'en også sendte den til mobilen? Skal vel ikke ha noe å si Damn! Vil ha vekk den stygge Telenor-logoen!! Ikke mulig på K700... Grimboo: Jeg skjønte hva du mente, men foreslo min metode istedet så du får bort logoen helt, da slipper du den hvite rubrikken (og også Netcom logoen). Hvis du går på Display Innstilinger -> Operatørlogo og velger "På" så får jeg hvertfall operatøren min i displayet. Prøv det. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hvorfor det kommer melding" Lagring mislykket" når jeg skal lagre blank logo på en N6230? Har samme problemet med min N7250! Får beskjeden "operatølogo mottatt", men når jeg prøver å lagre den kommer det bare "lagring mislykket" Har gått inn på innstillinger - displayinnstillinger, men der får jeg ikke muligheten til å aktivere "operatørlogo av/på" Får bare meldingen "ingen operatørlogo i telefonminnet"! Selvfølgelig er det ikke det når den forb***a mobilen ikke lar meg lagre de jeg henter ned!!! Har sikkert bruk 100 kr på blanke operatørlogoer til nå! Lenke til kommentar
kapteinufattelig Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde tidligere en slik blank operatørlogo på min 6230 (dvs. ingen hvit firkant, ingen NetCom, ingenting!), men for et par-tre uker siden "rebootet" telefonen seg selv (slik virket det ihvertfall) og jeg satt igjen med en liten gul boks med spm.tegn i der operatørlogoen skal stå. Når jeg prøver å wappe ned en ny blank logo, får jeg også "Lagring mislyktes", uansett om "Operatørlogo" er slått av eller på. Merkelig. Og kjedelig. Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Baltazar: på 7610 så er det ikke noe som heter display innstillinger. Derfor lurte jeg på om det var noen annen måte å skru på operatørlogoen. Jeg prøvde metoden din, men den virket ikke... Så er det noen med 7610 som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Får man fjernet Telenorlogoen på Nokia 6630? Er det samme koden man bruker på Nokia 6230? I og med at Nokia 6630 er symbian telefon, er det ikke noe forskjeller da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå