Nero86 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230?? Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Send Logo BLANK til 1985 tror jeg. Men det er kun for Nokia, men det hadde jo du Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Send Logo BLANK til 1985 tror jeg.Men det er kun for Nokia, men det hadde jo du Vet du hva du sender hvis du har en Siemens? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hmm, det finnest ingen slike tror jeg... Tror det er kun Nokia som har sånn.. Eller det går hvis du ikke har noen bakgrunn, men hvis du har en bakgrunn får du bare en "BLANK" firkant der operatørlogoen er.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden): Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte. Edit: Fikset link Endret 9. november 2004 av Baltazar Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230?? Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen Hvis du har tele 2 så får du ikke tatt vekk logoen, for de har base eller no i Sverige. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230?? Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen Hvis du har tele 2 så får du ikke tatt vekk logoen, for de har base eller no i Sverige. Og hvorfor skulle ikke det gå da? Er vel ett fett hvor Tele2 har base.... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det der er UBESKRIVELIG plagsomt. En av grunnene faktisk til at jeg bytta abonnement (fra Tele2). Lenke til kommentar
molto Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte. Prøvde den blank til 1985, men fikk kun en hvit firkant der operatørlogoen var. Skjer dette med gmayer.net/oplogo/blank.asp og? I så fall er det liten vits i å bruke den. Ikke fint med en hvit firkant på bilde heller. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230?? Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen Hvis du har tele 2 så får du ikke tatt vekk logoen, for de har base eller no i Sverige. Og hvorfor skulle ikke det gå da? Er vel ett fett hvor Tele2 har base.... Ikke spør hvorfor, men sånn er det. Hvorfor skulle vi finne på noe sånt tull? Når jeg hadde Tele2 sim-kortet mitt i telefonen og gikk inn på "Display Innstillinger-->Operatørlogo" så sto den på "Av" og det var ingen mulighet for å skifte til på. Dette var null problem da jeg fikk sim-kort fra en annen operatør. molto: Jeg tør ikke love noe, men på 6610, 3650, 3200, 6230, 6100 vet jeg hvertfall at "Telenor", "Netcom" ol har blitt totalt borte uten noe spor så jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle virke hos deg. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tele2 roamer. så det er det samme som om du tar med en telefon med telenor til utlandet. den viser den utenlandske operatørens navn istedet for logo Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Send Logo BLANK til 1985 tror jeg.Men det er kun for Nokia, men det hadde jo du Er dette gratis`? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan ikke akkurat se at de Telenor/NetCom logoene er så altfor fine akkurat. Jeg har heldigvis ikke noe sånt. Har 3650 og kun en kake helt oppe over en strek ved siden av Klokken. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Send Logo BLANK til 1985 tror jeg.Men det er kun for Nokia, men det hadde jo du Er dette gratis`? Nei, det koster 5,- eller 10,-. "Min" metode derimot er så godt som gratis. Det koster kun wap i 20 sek eller 126byte i GPRS kostnader. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan noen hjelpe meg og fjerne operatørlogoen på min 6230?? Har prøvd mange, men har fremdeles den stygge TELENOR smurt utover skjermen Hadde det også på min. Bestilte bare en blank logo fra Inpoc og vips så var det borte. Koster 10 kr, men det er verdt hver eneste krone Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ikke for å være profet i eget land her, men "min" metode koster knapt en krone... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ikke for å være profet i eget land her, men "min" metode koster knapt en krone... Og hvilken metode er det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte. Denne ^ Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Til siemens kan man legge inn et transparent gif bilde. Da vises ikke logoen, bare bildet bak. Fungerte på både c60 og cx65en min. Clubsiemens ligger der under fun stuff om jeg ikke husker feil. Kan lastes ned via gprs eller overføres med ir/blåtann etc. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En gratis måte å gjøre det på (du betaler kun wap kostnaden):Gå på wap'en og "Gå Til Adresse" og skriv inn: gmayer.net/oplogo/blank.asp . Om kort tid vil du få "Operatørlogo Mottatt". Lagre den og vips så er den borte. Denne ^ takk baltazar!! måtte bare skrive "http://www." først før mobilen fant siden, så var det gjort på 5 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå