manmob Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Heisann Jeg har tatt en liten videosnutt på sekunder med mitt digitale fotokamera (Kodak EasyShare DX6490). Hvordan er det mulig og hente ut alle stillbildene som videosnutten er bygd opp av. Filetypen er .MOV. Må jeg endre filtype? Hvordan gjør man det? Endret 6. november 2004 av manmob Lenke til kommentar
notnA Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Videoredigerings prog kan gjøre slikt. Bla. Pinnacle.. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.virtualdub.org/ Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 VirtualDub kan da ikke behandle QuickTime-filer... Lenke til kommentar
andm Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dersom du eier programmet, kan du gjøre dette i Adobe Premiere Pro. Hvis ikke, kan du alltids laste ned en demoversjon fra hjemmesiden deres. Jeg har ikke prøvd dette med en Quicktime-film, men jeg regner med at det fungerer. Fremgangsmåten er slik: [File]->[Export]->[Movie...], [settings], "Filetype" = "Filmstrip". Jeg vet ikke om det er noe slikt du ville ha, men dette er i hvert fall én (muligens tungvint) måte å gjøre det på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå