Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det er 10 ganger bedre, jeg lover deg. ikke heng deg for mye opp i at det er pc-høyttalere, funker til alt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det er 10 ganger bedre, jeg lover deg. ikke heng deg for mye opp i at det er pc-høyttalere, funker til alt. i know.. men meningen var egentlig at det ikke skulle være til pc da men vet ikke helt hva jeg skaø nå... det fra logitech er veldig lokkende.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men det MÅ jo ikke brukes til pc! Logitech + dvd spiller = hjemmekino. Glem at det står "pc-høyttalere" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Personlig ville jeg stukket innom Hi-Fi klubben og hørt på noen vanlige høyttalere og forsterkere. Får helt ok system til under tre lapper, og du kan jo bygge på etter hvert med DVD-spiller osv... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Men det MÅ jo ikke brukes til pc! Logitech + dvd spiller = hjemmekino. Glem at det står "pc-høyttalere" .... nesten overtalt nå... *vente på lønning* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er ikke sikkert du trenger et så kraftig anlegg som Z-5500(selv om det er et rått anlegg)... Nåh, la oss ikke overdrive... Et bra anlegg til den prisen blir vel riktigere å si. Trådstarter: Når du først skal kjøpe et anlegg med DVD osv, ville hvertfall jeg gått for 5.1 i stedet for 2.1. Regner med det skal brukes til film. Og jeg vil anta at Logitech-settet er en bedre løsning, dette sier jeg med forbehold om at jeg ikke har hørt det anlegget du nevnte først. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Er ikke sikkert du trenger et så kraftig anlegg som Z-5500(selv om det er et rått anlegg)... Nåh, la oss ikke overdrive... Et bra anlegg til den prisen blir vel riktigere å si. Trådstarter: Når du først skal kjøpe et anlegg med DVD osv, ville hvertfall jeg gått for 5.1 i stedet for 2.1. Regner med det skal brukes til film. Og jeg vil anta at Logitech-settet er en bedre løsning, dette sier jeg med forbehold om at jeg ikke har hørt det anlegget du nevnte først. ok. men var litt morsomt i butikken i stad da.. jeg fortalte om det og lot kunden høre en live versjon med eagles på det, så spurte jeg han om hva han trodde det kostet, han tippet 6 lapper.. vel.. det høres sinnsykt ut til den prisen... men høres ut som logitech er et bedre valg... gamlemodellen har jeg hørt på før.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For all del det kan jo vær bra. Kjøpte et 2.1 labtech pulse til 600kr for 4 år siden, er noe av det beste jeg har kjøpt. Men jeg vil forsatt tro At logitech anlegget er et bedre kjøp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har forresten Logteich Z-3 i dag.. hvor mange ganger kraftigere er det z-5500 eller det?? 30? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Z-3: 2 x kanalhøyttaler, høyre/venstre - 8.5 watt - kabel 1 x basshøyttaler - 23 watt - kabel Z-5500: 4 x satellitthøyttaler - 62 watt 1 x senterkanalhøyttaler - 69 watt 1 x basshøyttaler - 188 watt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Z-3: 2 x kanalhøyttaler, høyre/venstre - 8.5 watt - kabel 1 x basshøyttaler - 23 watt - kabel Z-5500: 4 x satellitthøyttaler - 62 watt 1 x senterkanalhøyttaler - 69 watt 1 x basshøyttaler - 188 watt da blir det ca. 12 ganger kraftigere!! men en ting til.. vet at THX er noe med lyd å gjøre... en standard, noen som vet mere om den? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Gratulerer. 1 på lager hos www.psdata.no. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Gratulerer. 1 på lager hos www.psdata.no. da kommer nok mor til å isolere rommet mitt 115 dB Endret 6. november 2004 av datating Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Gratulerer. 1 på lager hos www.psdata.no. da kommer nok mor til å isolere rommet mitt 115 dB Hehe... Jeg køpte nettopp Z-5500. Og er veldig fornøyd Så du gjorde et bra valg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Gratulerer. 1 på lager hos www.psdata.no. da kommer nok mor til å isolere rommet mitt 115 dB Hehe... Jeg køpte nettopp Z-5500. Og er veldig fornøyd Så du gjorde et bra valg gidder du å lage en test??? hehe, er du veldig godt fornøyd? Endret 6. november 2004 av datating Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 THX (Ultra og Select)Lydmessige- og tekniske standarder gitt av Lucas Film, skaperne av Star Wars filmene. Produkter som er THX godkjent tilfredstiller kravene gitt av Lucas Film. På høytalere kan dette omfatte spredning av lyd, evne til dypbass, evne til å spille høyt. Forsterkere og annet må tilfredsstille lydmessige, effektmessige- og andre tekniske krav. Det finnes to forskjellige THX-standarder; Select og Ultra, hvor sistnevnte er den strengeste. Kult, nå tenker jeg har bestemt meg jeg... en liten julegave fra meg selv til meg selv på forskudd i år Gratulerer. 1 på lager hos www.psdata.no. da kommer nok mor til å isolere rommet mitt 115 dB Hehe... Jeg køpte nettopp Z-5500. Og er veldig fornøyd Så du gjorde et bra valg gidder du å lage en test??? hehe, er du veldig godt fornøyd? Test? Huff, nei Desverre ikke nå.. Men Ja! Er veldig fornøyd.. God lyd og flott bass, alt er bare flott Vart Faktisk veldig overasket over hvor godt det faktisk var Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Z-3: 2 x kanalhøyttaler, høyre/venstre - 8.5 watt - kabel 1 x basshøyttaler - 23 watt - kabel Z-5500: 4 x satellitthøyttaler - 62 watt 1 x senterkanalhøyttaler - 69 watt 1 x basshøyttaler - 188 watt da blir det ca. 12 ganger kraftigere!! men en ting til.. vet at THX er noe med lyd å gjøre... en standard, noen som vet mere om den? Ikke for å være ekkel, men jeg ler godt av å lese gjennom denne tråden. Du har lagt sammen alle tallene det står watt bak har konkludert med at det er 12 ganger kraftigere. So fuckings what? Gjør det anlegget 12 ganger bedre kanskje? Vil jo si at det er i samme prisklasse da, koster jo 3000, og du får mye for pengene. Det er sikkert 10 ganger(minst) bedre enn det du vil kjøpe. Jeez. Snakk om å uttale seg på tynt grunnlag. Hvordan definerer du at et anlegg er x antall ganger bedre enn et annet. Grow up. Skal jeg fortelle deg en hemelighet? Lov at du ikke sier det videre.. watt er ikke alt. Det er 10 ganger bedre, jeg lover deg. ikke heng deg for mye opp i at det er pc-høyttalere, funker til alt. Ja, Logitech lager masse leven for et par høvdinger, men herregud da... Stikk å få deg en referanse før du kommer med slike bråkjekke påstander. For all del det kan jo vær bra. Kjøpte et 2.1 labtech pulse til 600kr for 4 år siden, er noe av det beste jeg har kjøpt. Hvis dette er referansen din forstår jeg.. harr harr hahaha.. nå blir sikkert Logitech menigheten sure på meg.. Stikker å koser meg nok ei flaske billig rødvin og rørforsterkeren min på 1watt.. *koz* Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hadde selv et Logitech Z-560 (lillebroren til Z-680) på 400w, men så ble det ødelagt, så nå sitter jeg med et crappy X-620 og drømmer våte drømmer om Z-5500 og hater alle som har det! Utrolig god lyd disse anleggene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå