SUPERJANNE Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hallo... har en 6600 her... har et RC MMC på 512MB (med adapter) jeg venter på en 6630 (som alle vet ) jeg leste her et sted at et nytt minnkort MÅ formateres i DEN mobilen det skal brukes i. Er det fakta eller? fo jeg lurer på å begynne å bruke det minnekortet i 6600 fram til jeg får den andre? alt på minnekortet kommer fram innpå galleri menyen da? når jeg bytter det over i 6630 vel? er en smule usikker, så hadde vert fint å ha et sikkert svar før jeg gjør det, så jeg ikke fucker opp kortet...var jo litt kostbart og! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det MÅ ikke trur jeg. Men på Min 6260 så måtte det formateres for at den kunne filme på mmc. Hvis det ikke går å filme/lagre på kortet når den er i 6630 så må du formatere det for at det skal funke. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Eneste eg merket med min SX1 når eg formaterte var at det kom mapper til alle tingene, som f.eks: bilder, video og mp3. Ellers var ikkje formatering nødvendig, spesielt siden du har hatt kortet i 6600 fra før. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) så jeg kan bare bruke det i 6600 da fram til neste telefon.? (bare leste at det skulle formateres i den mobilen det skulle stå i.....) ps: jeg må altså IKKE formatere det kortet i hver eneste mobil jeg putter det inn i? ( for da blir jo hele poenget borte å ha minnekort , for min del) for om jeg bytter mobil, så har jeg alle tinga mine på kortet hele tiden liksom.. Endret 6. november 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men hvis kortet funker dårlig på 6630 så må du formatere. Men forhåpentligvis gjør det ikke det. bruk det i 6600 du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå