Orjanp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det var fullt mulig i de tidligere versjonene også. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Flott arugmentasjon... =) OT:Men du derimot, hadde årets verste quoting... Et tips hvis du skal quote andre er at du kun tar med det essensielle... Bilder og sånn er f.eks. helt uvesentlig da de står i originalposten. Eventuelt kan du skrive: (...) "blabla dette står i posten blablabla" (...) for å vise at du bare quoter et utdrag... Bare tenkte jeg skulle tipse deg før du får deg en overhaling;-) T: BIN-filer kan fint brennes i nero ja... Har man cue-filen også er man på den sikre siden. Men som tidl. nevnt i posten kan man med enkle instillinger greie seg uten cue. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Last ned og innstaller WinISO og konverter BIN filen til Iso:-) Bin filer er større en ISO filer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Last ned og innstaller WinISO og konverter BIN filen til Iso:-)Bin filer er større en ISO filer. Hvorfor, når han klarer seg fint med Nero? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Last ned og innstaller WinISO og konverter BIN filen til Iso:-)Bin filer er større en ISO filer. Hvorfor, når han klarer seg fint med Nero? Hvis han vil ta vare poå filen etterpå eller.no På en 700MB bin-fil kan du ofte spare 80-100 MB ved å konvertere til iso. For øvrig er jeg en helfrelst UltraISO-bruker Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg spurte høyere opp, men vet ikke om det forsvant litt derfor på nytt: Har det egentlig noen betydning om man converterer bin til .iso? Er det noe info som i gitte tilfeller kan være vesentlig som går tapt? som kjent er jo bin en del større enn iso....... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) jeg åpner bin fila i winISO, og så kopierer jeg alle filene til ei mappe på f.eks skrivebordet.. så er det bare å brenne i Nero å konvertere til iso har vel ikke noe å si, det eneste er hvis du skal brenne det i alcohol.. da må det være iso og ikke bin.. Endret 7. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Clint Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har brent ut utallige .bin filer med Fireburner. Det funker meget bra. Aldri hatt en feilbrenning... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg spurte høyere opp, men vet ikke om det forsvant litt derfor på nytt:Har det egentlig noen betydning om man converterer bin til .iso? Er det noe info som i gitte tilfeller kan være vesentlig som går tapt? som kjent er jo bin en del større enn iso....... Iso funker dårlig med f.eks VCD-filmer, da disse ofte inneholder et lydspor og et videospor. bin takler å ha begge sporene i én fil, mens iso må dele de opp til en lyd-iso og en video-iso. Lenke til kommentar
Meccer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Brente ut noen .bin filer med Alcohol 120% i helga. 30 dagers trialware med full funk. Den brenner rett ut på cd. Funket upåklagelig. Krever .cue fil, though. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Så alle folka som komprimerer ned spillene osv på .bin filer er bare ufattelig teite siden de ikke bruker .iso istedet? Sjønte ikke helt det, siden .iso er så mye bedre. (etter hva jeg har hørt i denne topicen.) 2bi Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Flott arugmentasjon... =) OT:Men du derimot, hadde årets verste quoting... Et tips hvis du skal quote andre er at du kun tar med det essensielle... Bilder og sånn er f.eks. helt uvesentlig da de står i originalposten. Eventuelt kan du skrive: (...) "blabla dette står i posten blablabla" (...) for å vise at du bare quoter et utdrag... Bare tenkte jeg skulle tipse deg før du får deg en overhaling;-) Takk for tillrettesettinga... =) skjerper meg... Var bare litt slapp i det jeg quota... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå