Gå til innhold

hvordan brenne ut .bin?

Xantix

Anbefalte innlegg

har et cd image i .bin format jeg skulle brent ut men i nero er ikke .bin et av valgene jeg har. Prøver jeg å velge .iso så vises da selvfølgelig ikke fila da den er .bin i katalogen ligger også en .cue fil som ikke er stor kan jeg velge den og da er det .bin fila som brennes ut?

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da lager du din egen.

Dette pleier å stå i en cue fil:

FILE "filnavn.BIN" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

Så lagrer du filen som cue i notepad og legger den ved siden av binfilen. Det burde fungere. Det går også ann å velge fil->åpne og så velge alle filer og åpne bin fila. Du får da opp en melding og den kan du vel egentlig bare trykke ok på tror jeg

Lenke til kommentar

Blindwrite er et bra program. Jeg bruker alltid det til å brenne .bin - filer.

Alcohol kan også brukes. Nero bruker jeg kun til å lage egne cd'er, ikke til å brenne image med. Cue - fil kan enkelt lages slik som nevnt ovenfor (søk på google etter beskrivelse av innholdet i dem).

Lenke til kommentar
Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig...

hva prater du om?

Jeg prater om et program

Selvsagt kan du bruke nero. Greit at du vet hva du prater om før du kommer med bastante påstander!

nero1.png

nero2.png

nero4.png

nero5.png

Jeg har selvsagt Acrobat orginalt

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig...

hva prater du om?

Jeg prater om et program

Selvsagt kan du bruke nero. Greit at du vet hva du prater om før du kommer med bastante påstander!

nero1.png

nero2.png

nero4.png

nero5.png

Jeg har selvsagt Acrobat orginalt

Flott arugmentasjon... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...