Xantix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 har et cd image i .bin format jeg skulle brent ut men i nero er ikke .bin et av valgene jeg har. Prøver jeg å velge .iso så vises da selvfølgelig ikke fila da den er .bin i katalogen ligger også en .cue fil som ikke er stor kan jeg velge den og da er det .bin fila som brennes ut? X. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du kan bruke et artig program som heter CDR-WIN. Der har du også muligheten til å teste imaget før du brenner det ut. Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det er cue fila du skal velge i Nero for å brenne ut CDen ja. .cue filer inneholder informasjon om bin filer. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 hehehhe ja der ser man. Ikke noe problem jeg har million måter å ta en work around på bl.a convertere .bin til iso men hva kan gjøres når man først har slettet .cue fila? Burde ikke nero har direkte støtte til .bin? X. Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trur du kan brenne det med Nero, men ikke den nyeste verson, men med de versonene der du kan trykke på brun image Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Mye enklere å bruke cdrwin. Da slipper du å bruke cue.fil også... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 da lager du din egen. Dette pleier å stå i en cue fil: FILE "filnavn.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Så lagrer du filen som cue i notepad og legger den ved siden av binfilen. Det burde fungere. Det går også ann å velge fil->åpne og så velge alle filer og åpne bin fila. Du får da opp en melding og den kan du vel egentlig bare trykke ok på tror jeg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig... Lenke til kommentar
bengh Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er det samtidig noen som kjenner til et image format som her *.MDF/MDS. Har søkt litt og funnet et program somheter MagicISO som støtter dette men der er en demo som bare tar filer undrer 300 MB.... Lenke til kommentar
Beornegard Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Blindwrite er et bra program. Jeg bruker alltid det til å brenne .bin - filer. Alcohol kan også brukes. Nero bruker jeg kun til å lage egne cd'er, ikke til å brenne image med. Cue - fil kan enkelt lages slik som nevnt ovenfor (søk på google etter beskrivelse av innholdet i dem). Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du kan pakke den ut med Daemon tools og så brenne innholdet på en cd Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig... hva prater du om? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trur du kan brenne det med Nero, men ikke den nyeste verson, men med de versonene der du kan trykke på brun image Så du er sikker på at du vil brune image og ikke dekke til? Og vi bruner! Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har det egentlig noen betydning om man converterer bin til .iso? Er det noe info som i gitte tilfeller kan være vesentlig som går tapt? som kjent er jo bin en del større enn iso........ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Trur du kan brenne det med Nero, men ikke den nyeste verson, men med de versonene der du kan trykke på brun image Så du er sikker på at du vil brune image og ikke dekke til? Og vi bruner! hehe Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig... hva prater du om? Jeg prater om et program Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig... hva prater du om? Jeg prater om et program Selvsagt kan du bruke nero. Greit at du vet hva du prater om før du kommer med bastante påstander! Jeg har selvsagt Acrobat orginalt Endret 6. november 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har aldri fått til å brenne .bin-filer i noe annet enn cdrwin. Han må nok krype til korset. I Nero er det så og si umulig... hva prater du om? Jeg prater om et program Selvsagt kan du bruke nero. Greit at du vet hva du prater om før du kommer med bastante påstander! Jeg har selvsagt Acrobat orginalt Flott arugmentasjon... =) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg har ikke prøvd med den nyeste versjon, så dette visste jeg ikke. Jeg vil uansett anbefale å bruke et program som er beregnet for brenning av .bin-filer. Bin er forresten den imagetypen som gir flest treff i dc++. Endret 6. november 2004 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå