Gå til innhold

Kritikk på www.sugar-free.org

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- altfor, altfor, altfor enkelt og uoriginalt oppsett

- Fonten i header passer ikke inn

- De sorte kantlinjene i menyen bort, de ødelegger hele greia

- Fonten i menyen bør også byttes, evt bruke bildetekst.

- Tom footer? :dontgetit:

- Grei fargekombinasjon, fikk et slags skittent preg jeg tror du ønsket

- Stilig headerbilde

<h1>Sugar Free v1.0 is up</h1>

Dette burde i mine øyne være h2.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Helt grei. Litt grå og kjedelig, og innholdet var ikke noe å rope hurra for.

Ja, jeg tror jeg skal gjøre noe for å få den litt mindre kjedelig, og innholdet er underveis, skal legge ut noen artikler om talsystem, overklokking, modding, litt annmeldelser på spill, filmer og musikk og noe mer ting, men det tar nok litt tid. Designet kommer først :)

Lenke til kommentar

Slik, nå har jeg gjort border i menyen fra 2px til 1px width. Og lagt til en valideringslink nede i menyen som ikke står der den skal stå :whistle:

den skal stå nederst på siden og skal vere helt hvit :)

*fiksepå*

edit

Klarte ikke helt å tyde motivet i headeren.

Det er en paraply ;)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Synes jeg har sett dette før, og kanskje litt for mye.

Den rundingen der og samme type knapper.. Logo øverst osv..Et vel brukt og kjent oppsett.

Siden er veldig fin den! Bra kode osv.. Ikke det. Men det finnes bare så mange av den..

Det kan også ha med at inneholdet er totalt kjedelig. Hva er meningen? Kan du ikke lage en blogg eller noe sånn ? Tenk deg om selv, hvis det ikke var din side, ville du brukt mer enn 5 sekunder på og lukke den ned? Det finnes jo overhode ikke noe intressant der. For meg blir det bare "BLA BLA BLA" som Fritz sier :)

Fantasi er uansett viktig. Se på en kar som Mikka, og Palmekraft siden hans. DET er fantasi og nyskapning det! Hva så om siden ikke ser perfekt ut. Det er for meg den kuleste siden jeg har sett noen har laget. Sier ikke at det er den beste, men den morsomste og kuleste !

Edit: Ser at innehold kommer..

Endret av DiaVoLo
Lenke til kommentar
Enten er nettleseren min helt klikk, ellers er ikke siden din helt strict :roll:

Rim er tøft! :yes:

Men nei, siden er tydligvis korrekt i henhold til spesifikasjonene, men alt er utviklet med tanke for Internet Explorer. Selv har jeg Mozilla 1.7 og får omtrentlig siden vist som skjermbildet til jallakim viser. Vet dog ikke hvordan dette kan fikses, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...