Gå til innhold

Kjærlighetsproblem: En som prøver å ta dama mi!

salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ihvertfall, skal jeg bare be gutten om å glemme henne eller skal jeg kjempe om henne og vise at jeg er et bedre valg?

I utganspunktet har vel han like mye "rett" på henne som deg. Men du kan jo smi mens jernet fortsatt er varmt ved å be henne ut på middag/kino elns.

Tipper du løser dette ved å bevege deg vekk fra msn og sms, og ta kontakt før han andre fyren gjør det.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke engang kan finne noe å prate om, blir det ikke annet en et verdiløst 1-månedes fjortiss forhold.

Trenger selvfølgelig ikke treffe blinken med en gang, men tror nok du merker det rimelig kjapt om dere ikke har noe tilfelles.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Stakkar deg.... Har det på nesten samme måten selv. Er ikke kommet så langt som deg enda da men :roll:

Stå på... (det skal hvertfall jeg) :love:

Edit: Var litt lenge siden dette ja :p

Hvordan gikk det??

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
SMS og MSN er USOSIALT!!

Prat me henne ja! (face to face)

Uansett.. Har dere noe fornuftig vi fjortisser kan prate med jenter om?

blir litt stille av og til..

Er slik når du er 14-15år... haha! Glad jeg ikke er sånn lenger.

Men tenk på dette: Hvordan kan du være sammen med ei jente når du ikke klarer å snakke med henne? Man opp, og snakk med henne.

PS. Har ikke lest gjennom hele tråden, eller starter tråden for den saks skyld, men hvis han andre fyren skriver navnet hennes i MSN nicket sitt, hvordan i huleste er det å fortelle noen at de liker henne? Plz... Hvis jeg skriver navnet til Britney i MSN navnet mitt, betyr det automatisk at jeg elsker henne og hun meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...