Den Polse Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Singel? Åneida, jeg svømmer i damer, aner ikke hva jeg skal gjøre med dem alle, de sliter meg rett og slett ut. Im sooo Lonely Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er du glad i jenta så lar du henne velge den hun er glad i og vil være sammen med.. Hun er ikke din eiendom.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er du glad i jenta så lar du henne velge den hun er glad i og vil være sammen med.. Hun er ikke din eiendom.. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men ihvertfall, skal jeg bare be gutten om å glemme henne eller skal jeg kjempe om henne og vise at jeg er et bedre valg? I utganspunktet har vel han like mye "rett" på henne som deg. Men du kan jo smi mens jernet fortsatt er varmt ved å be henne ut på middag/kino elns. Tipper du løser dette ved å bevege deg vekk fra msn og sms, og ta kontakt før han andre fyren gjør det. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 SMS og MSN er USOSIALT!! Prat me henne ja! (face to face) Uansett.. Har dere noe fornuftig vi fjortisser kan prate med jenter om? blir litt stille av og til.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hvis dere blir stille så ta det som et signal Lenke til kommentar
Goof Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvis man ikke engang kan finne noe å prate om, blir det ikke annet en et verdiløst 1-månedes fjortiss forhold. Trenger selvfølgelig ikke treffe blinken med en gang, men tror nok du merker det rimelig kjapt om dere ikke har noe tilfelles. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Send henne link til denne treaden slik at hun ser hvor mye du bryr deg. Det kommer garantert til å smelte hjertet hennes og sikre deg poontang. Dr. Love Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hehe, jepp! alle jenter digger en skikkelig desperat og sjalu type! Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Uansett.. Har dere noe fornuftig vi fjortisser kan prate med jenter om?blir litt stille av og til.. Kunne ikke vært mer enig med deg i den setningen! Mvh pavlion Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Send henne link til denne treaden slik at hun ser hvor mye du bryr deg. Det kommer garantert til å smelte hjertet hennes og sikre deg poontang. Dr. Love Var dette ment som spøk det og eller? *Skjønte den ikke* Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Stakkar deg.... Har det på nesten samme måten selv. Er ikke kommet så langt som deg enda da men Stå på... (det skal hvertfall jeg) Edit: Var litt lenge siden dette ja Hvordan gikk det?? Endret 15. mai 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 denne tråden er eldgammel ja! det gikk vel skeis tilslutt tror jeg, pavion er hvertfall på ny damejakt i denne tråden. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Leste den ja....det var sånn jeg kom inn på denne Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Har vært oppi så og si NØYAKTIG det samme. Men, jeg vant Viss ikke hadde jeg dødd av kjærlighetssorg...., OT@: AnAnAs har rett der ja =) Endret 15. mai 2005 av ketchez Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 SMS og MSN er USOSIALT!! Prat me henne ja! (face to face) Uansett.. Har dere noe fornuftig vi fjortisser kan prate med jenter om? blir litt stille av og til.. Er slik når du er 14-15år... haha! Glad jeg ikke er sånn lenger. Men tenk på dette: Hvordan kan du være sammen med ei jente når du ikke klarer å snakke med henne? Man opp, og snakk med henne. PS. Har ikke lest gjennom hele tråden, eller starter tråden for den saks skyld, men hvis han andre fyren skriver navnet hennes i MSN nicket sitt, hvordan i huleste er det å fortelle noen at de liker henne? Plz... Hvis jeg skriver navnet til Britney i MSN navnet mitt, betyr det automatisk at jeg elsker henne og hun meg? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ah, når man er 14\15 forelsker man seg jo i omtrent alt på 2 bein med pupper og innovertiss Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Be henne med ut og se hva som skjer. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Denne tråden er et halvt år gammel. Etter nyere tråder å dømme har trådstarter andre interesser nå. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg