ikkeno Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Vell, da var mandagen nesten omme. Hvordan gikk det da? EDIT: ojsan, datating kom litt før meg Endret 8. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ja.. hvordan gikk det?? er SPENT!!! weee Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Han hadde nok postet om han hadde gjort noe. :| Lenke til kommentar
prexide Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Med all respekt så er denne artikkelen "litt" LATTERLIG !!! Du klager over dette på www.HARDWARE.no men det du burde gjøre er og snakke med hun!!!! Fjortiss Kjærlighet er vist vanskelig! det merkes Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du klager over dette på www.HARDWARE.no men det du burde gjøre er og snakke med hun!!!! Klager er vel ikke det rette ordet. Jeg syntes det er bra at han spør om råd og andres meninger, kanskje det vil hjelpe ham på vei. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Inviter henne på film hjem til deg selv.. så kan dere sitte og småprate og se på filmen og kose litt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Inviter henne på film hjem til deg selv.. så kan dere sitte og småprate og se på filmen og kose litt? Bra forslag! Men ærlig talt da, venter på svar.. hva har skjedd med kjærligheten? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvilken kjærlighet? Lenke til kommentar
salah Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Hei alle sammen! Jo jeg har snakket med hu! Jeg sendte hu en melding der det sto: "Hei du har tre valg: Jeg blir heller kjent med ei annen jente [som sannsynligvis likte meg] Jeg kommer bort til deg idag etter skolen så kan vi snakke! Eller du kommer bort til meg i storefri...klem" Hu valgte den siste, så vi snakka litt sammen i storefri (30 minutter) og nå har jeg tenkt til å dra til butikken med hu etterpå! Så det kommer seg! Men så er det det derre med han gutten da: Jeg snakket med hu, og hu sier hu likte han litt før. Jeg sa til hu at hvis hu skulle ha meg så får hu drite langt faen i å ha så mye god kontakt osv. og hu godtok det... så joa det går veldig bra med snakkinga vår.. men hu er så stille når jeg snakker om spesifikasjonene til pcen min Neida, her går det fram! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hehe, du truer med og treffe andre jenter for å få henne.. way to go! og drit nå i og vær så sjalu på han andre gutten da, kommer bare til og ødelegge for deg. eier du ikke selvtillit? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 sjalusi ødelegger forholdet. tro meg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 men hu er så stille når jeg snakker om spesifikasjonene til pcen min Eh, du kødda, ja? For guds skyld, snakk om noe annet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis en gutt hadde truet meg med å møte en annen jente hvis ikke jeg fikk ræva i gir, hadde ikke han sett meg mer for å si det sånn. Du burde behandle henne med respekt. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Altså, jenter er som kanonkuler. Vet aldri hvor dem vil. Snakk med kameraten din. Si at dama di er bare din. Alvorsprat endrer det meste. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Den meldinga var kanskje ikke det lureste du kunne ha gjort.. behandle dama som et menneske, det er jo det mesteparten av dem er (ananas, du stjeler poengene mine! ) (a girl is like a nuclear reactor, you spend years tinkering with them trying to figure how they work, then one day without warning, they blow up in your face taking everything around you with them) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Enig med de andre... Du kan jo ikke hærse sånn med hu. Selv om dere er sammen, må hu få snakke med andre gutter og du kan være sammen med/tulle litt med andre jenter. Det synes i alle fall jeg. Man må også kunne dra på kjøpesenter eller kino med en annen jente. En stor del av forholdet handler jo om å stole på hverandre. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 "Hei du har tre valg:Jeg blir heller kjent med ei annen jente [som sannsynligvis likte meg] Jeg kommer bort til deg idag etter skolen så kan vi snakke! Eller du kommer bort til meg i storefri...klem" Way to go! Vis henne hvem som bestemmer, damer digger dette siden de ikke har noen sterk personlighet selv. Ved at du viser henne at du har andre alternativer skaper du konkurranse. Som kjent så er kvinner svært sjalu og vil ha det de andre har(gjerne alene). Hvis man trykker på de rette knappene så har man dem i sin hule hånd. Mvh Den Polse aka Dr. Love Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Me tipper den polse er singel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 .. eller sarkastisk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Haha den meldingen var ikke det beste du kunne gjøre men heldigvis er hun fjortiss og vet ikke bedre. Jaja det funket nå litt men bruk hodet neste gang. Faen eg skulle gitt mye penger for å være fjortiss igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg