Gå til innhold

Kjærlighetsproblem: En som prøver å ta dama mi!

salah

Anbefalte innlegg

Synes bare det høres veldig veldig positivt ut at dere har finni hverandre. Mitt tips: Inviter henne ut. Hvis dere er så forelsket i hverandre som du sier, ordner dette seg veldig veldig fort. Slik som jeg ser det, er dette ikke noe problem i det hele tatt. Inviter henne på kafe og så på kino. Kafe for å kommunisere og lytte til henne, og kino for å kline. Var ihvertfall det før når jeg var ung :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner meg skikkelig igjen i det pavlion sier!! :D

Var på kino med hu idag... Så satt jeg og holdt ho i hånda, da ser jeg plutselig at en gutt på andre siden av henne (som hu kjenner altså) tok henne på låret... Men hu tok jo hånda hans vekk da... Hu er bare en fineste, søteste og deiligste jenta jeg noengang har sett!!! :love:

Folk legger henne til på MSN bare for å si at hu er sinnsykt pen og sånt...

:tease:

Det er kult, men på en annen side er det litt skremmende :p

Lenke til kommentar

slutt å vær sånn ei lita pysa nå da, mann deg opp og ta henne med på kino imorgen, søndag er en flott finnesegnykjæreste dag!

ta rådet fra en som har lært selv "the hard way" ;) utallige sjangser som jeg gikk glipp av når jeg var på din alder (å f**n nå hørtes jeg gammel ut) fordi jeg var feig og ikke tok initiativ.

edit: og ikke vær redd for at andre skal stjele hun fra deg, den faren kommer alltid til og være der uansett, det er straffen man får for å date de fineste jentene! ;)

det gjelder bare å ha selvtillit. jentene liker sånt.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge eller noe, men når jenta sier at hun elsker deg når dere ikke engang har hatt en normal samtale sammen før jenta har løpt sin vei, er vel det litt, eh, rart :shrug:

jaja, gjør som du vil, men hadde en jente gjort det med meg hadde jeg ikke tatt henne seriøst, heh, men sånn er det vel i den alderen.

husker jeg var sammen med en jente i et par måneder i 8. klasse, ble liksom sammen med henne andre skoledag, herregud det er så tåpelig det der.

Jeg vil også si at å "elske" noen er nok et litt for sterkt ord for 14/15 års forelskelse.
Akkurat. :thumbup:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ett tips hvis du har problemer med å snakke med henne er å snakke om specsa på pcen sin, damer digger det og åpner seg helt for deg.

:!:

Lenke til kommentar
Kjenner meg skikkelig igjen i det pavlion sier!! :D

Var på kino med hu idag... Så satt jeg og holdt ho i hånda, da ser jeg plutselig at en gutt på andre siden av henne (som hu kjenner altså) tok henne på låret... Men hu tok jo hånda hans vekk da... Hu er bare en fineste, søteste og deiligste jenta jeg noengang har sett!!! :love:

Folk legger henne til på MSN bare for å si at hu er sinnsykt pen og sånt...

:tease:

Det er kult, men på en annen side er det litt skremmende :p

Sorry meg, men jeg bryr meg ikke om utseendet hennes...

Utseendet hennes var ikke spesielt fin; før jeg ble kjent med hu!

Det er personligheten hennes som betyr noe for meg... :love:

Lenke til kommentar
Det er personligheten hennes som betyr noe for meg... :love:

Greit det, men hvordan kan du kjenne personligheten hennes om dere ikke har pratet sammen ordentlig, d.v.s, før hun har løpt vekk fra deg ?

Bruk hue :)

hvordan folk oppfører seg er en del av personligheten ;)

Lenke til kommentar

Personlighet er viktig, samme hvor fin en dame er, så er hun ikke noe å samle på hvis hun ikke henter øl og vasker for deg.

Mitt andre tips er hvis du fortsatt har problemer med å snakke med henne så send henne en sms, damer digger dette, skjønner ikke helt hvorfor, har noe med oppmerksomhet å gjøre tror jeg.

Ellers så har vi en klassiker som har varmet så mange pikehjerter. Send henne en død rotte med en lapp der det står: "I motsetning til denne rotta vil min kjærlighet for deg aldri dø" Garantert at det blir noe på deg!

Hvis noen skulle trenge noen flere kjærleiksråd, så er det bare å sende meg en pm, tittel "Dr Love"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...