Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ta henne med på date. Og prat med kameraten din...men ikke vær sint på stakkaren. Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ta henne med på date. Og prat med kameraten din...men ikke vær sint på stakkaren. Og hva skal jeg si? Jeg har aldri hatt dame før... Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er 15 og hu er 14. Ja jeg vet det er aldersforskjell men jeg får ikke gjort noe med det. Hu er den eneste jeg er glad i... :!: måtte bare le litt når jeg leste dette.. aldersforskjell du liksom. det er jo bare snakk om noen måneder imellom dere! og for å komme tilbake til topic så er det jo ikke noe problem, ring hun du snakker om idag og spørr ganske enkelt om dere skal finne på noe. (kom opp med et par forslag for hva dere kan finne på før du ringer..) og ja du må ringe, ikke skriv melding eller på msn. og så sørger du for at det bare blir dere to og ikke en haug med venner/venninner. så finner dere på et eller annet gøy, kino eller noe slikt er jo standard. og tilslutt er det jo bare og kysse henne farvel så er det gjort. good luck boy. edit: typo.. Jeg har gjort det. Hu tør ikke å snakke med meg! Jeg har spurt henne flere ganger men hu sier hu tør ikke! Derfor skal jeg først snakke med hu og vennina så skal vi (jeg og henne) finna på no alene Men han gutten hindrer meg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva er det han hindrer deg med? Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Han prøver å ta dama mi! Tenk om han greier det? Hva er meningen med livet mitt da? Jeg elsker henne veldig høyt Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tror du spør om dette på lit feil forum egentlig. Lite folk med mye erfaring innenfor det store kjærleiksliv her.Personlig har jeg ikke så mye råd å bortsett fra dette: Handle før det er for sent....du vil bænkers angre hvis du aldri gjorde noe...! (Keep in mind at det værste som kan skje er avslag og bare det at verden din ramler sammen og du føler en ikke har så mye å leve for lenger, med et fullstendig knust hjerte som kommer seg sånn delvis iløpet av en 5-10 års tid... ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ahhhh.....fjortiss forelskelse. Fins ikke noe deiligere. såå sterke ukjente følelser. Anyways det du må gjøre er å få datet henne og få det overstått (kysse henne, bli samme osv...) men ikke slå han andre gutten. Han føler sikkert det samme som deg og tenk om han hadde smelt DEG ned og latterlig gjort deg foran alle fordi du var forelsket i henne. Forresten finnes ikke tall på kor mange jenter eg og andre har mistet i den alderen fordi ting har tatt for lang tid og de får opp øyene for noen andre. Det er nettopp derfor "drittsekker" får jentene fordi de gjør noe med det der og da med mye selvtillit. Go get her and have the time of your life! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Go get her and have the time of your life! Gutten har et poeng her ja...."its better to fly and burn than never fly at all..." Og det er SANT! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Han prøver å ta dama mi! Tenk om han greier det? Hva er meningen med livet mitt da? Jeg elsker henne veldig høyt Men om hun sier det er deg hun er forelska i, og ikke han, så er det vel ikke noe problem. Han kan jo ikke få gjort noe med det uansett. Bare følg de mange rådene du har fått er inne så langt, og bare la vær å bry deg om han andre. For all del, ikke vær sint på han, ikke gjør han noe osv. Det vil bare ødelegge for deg selv. Lykke til. Det går bra dette her vet du Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ja jeg får vel gjøre det... hu har jo tross alt sagt at jeg er den eneste for henne... Her er to utdrag fra meldinger: "Du veit at du ikke mister meg, for jeg elsker deg mer enn noe annet, og det vet du.. Du er så søt..Kjempefin.. Alt jeg vil er å være sammen med deg.." Her hadde jeg spurt en nær venn av hu om han kunne spørre for meg om hu liker noen andre enn meg, pluss at jeg spurte henne hva de (klassen) drev med (Det var sånn skoleuke-greier hvor de var på skolen på kvelden): "Vi har om rus vi. Kjedelig.. Dere da? Du er så fin du..Hadde du spurt **** om jeg liker noen andre enn deg? Jeg gjør ikke det..Like faktisk bare deg" OG likevel bekymrer jeg meg... for en dust jeg er EDIT: Måtte bare forklare litt tydeligere Endret 6. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er 15 og hu er 14. Ja jeg vet det er aldersforskjell men jeg får ikke gjort noe med det. Hu er den eneste jeg er glad i... Haha, den aldersforskjellen var jo virkelig grotesk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) hun liker tydeligvis deg.... så da er det ikke no stress. spør om a blir med på kino el no da vett, bare sonn for å bli kjennt. begge to har jo lyst... altså, du er 15 KIS!!!. sånn spørre gjennom venner og msn er for barneskole-elever, det er du ferdig med!. vær litt mann, gå bort til a i friminuttet og spør om hu blir med på kino, eller om dere skal finne på noe. du MÅ jo gjøre noe, ikke la det dø ut ved at ingen av dre tar inisjiativet.... han derre andre fyren ekke no problem, gå bort til han og forklar situasjonen, hun liker DEG og det kan du bevise med meldinger.... men det blir litt pysete....."hol deg unna ellers skamm-banker jeg deg" ville passe bedre Endret 6. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ahhhh.....fjortiss forelskelse. Fins ikke noe deiligere. såå sterke ukjente følelser. Anyways det du må gjøre er å få datet henne og få det overstått (kysse henne, bli samme osv...) men ikke slå han andre gutten. Han føler sikkert det samme som deg og tenk om han hadde smelt DEG ned og latterlig gjort deg foran alle fordi du var forelsket i henne. Forresten finnes ikke tall på kor mange jenter eg og andre har mistet i den alderen fordi ting har tatt for lang tid og de får opp øyene for noen andre. Det er nettopp derfor "drittsekker" får jentene fordi de gjør noe med det der og da med mye selvtillit. Go get her and have the time of your life! Ja det er sant han føler det samme for den jenta.. men han må jo forstå at han ikke kan være noen damekibber. Forresten, igår kveld hadde jeg, han gutten og "dama" mi en gruppesamtale på MSN... Da inviterte vi en annen kamerat (som alle andre er han på min side) og han spilte så han chatta ikke... Og sannsynligvis glemte han gutten at kameraten min var der, så de snakket litt om det. Han gutten fortalte hva han følte for henne, og hu ("dama" mi) nektet rett og slett å godta det. Derreter skriver hu "Nei det er ikke sant" og sånt... og gutten svarer "Uansett hva du sier, så er jeg glad i deg"... Jeg føler han maser på henne jeg! Kanskje jeg skulle tatt en prat med han likevel og be han holde kjeft? Mvh pavlion Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 hun liker tydeligvis deg.... så da er det ikke no stress. spør om a blir med på kino el no da vett, bare sonn for å bli kjennt. begge to har jo lyst... altså, du er 15 KIS!!!. sånn spørre gjennom venner og msn er for barneskole-elever, det er du ferdig med!. vær litt mann, gå bort til a i friminuttet og spør om hu blir med på kino, eller om dere skal finne på noe. du MÅ jo gjøre noe, ikke la det dø ut ved at ingen av dre tar inisjiativet.... Da gjør jeg det på mandag! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hun liker tydeligvis deg.... så da er det ikke no stress. spør om a blir med på kino el no da vett, bare sonn for å bli kjennt. begge to har jo lyst... altså, du er 15 KIS!!!. sånn spørre gjennom venner og msn er for barneskole-elever, det er du ferdig med!. vær litt mann, gå bort til a i friminuttet og spør om hu blir med på kino, eller om dere skal finne på noe. du MÅ jo gjøre noe, ikke la det dø ut ved at ingen av dre tar inisjiativet.... Da gjør jeg det på mandag! BRA!, lykke til Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 HAHAHA roflcopter Hæ? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 altså, du er 15 KIS!!!. sånn spørre gjennom venner og msn er for barneskole-elever, det er du ferdig med!. vær litt mann, gå bort til a i friminuttet og spør om hu blir med på kino, eller om dere skal finne på noe. du MÅ jo gjøre noe, ikke la det dø ut ved at ingen av dre tar inisjiativet.... Enig! Å starte/ende forhold over msn er rett og slett tragisk, upersonlig og det har høy fjortisfaktor. Selv synes jeg man bør vise kjærlighet ved å få den andre personen til å føle seg spesiell, at han/hun er den eneste og ingen andre er gode nok. Jeg vil også si at å "elske" noen er nok et litt for sterkt ord for 14/15 års forelskelse. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Uansett, at han andre også liker henne, er jo ikke noe han kan noe for. Og hverken du eller "dama" di må være sinte på han for det. Det er ikke sikkert det er så enkelt for han heller. Du pavlion, er jo veldig heldig. Hun du liker, liker deg, og da er det da veldig greit. Bare dere tar mot til dere og treffes, så skal du se at ting ordner seg veldig fint for deg Men for all del, møt henne og snakk med henne mellom fire øyne. SMS og MSN hjelper ikke i lengden Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du, vær glad du har noen som liker deg. Ikke vær sur over at noen "kan i teorien" ta fra deg dama di. Mitt tips er å overraske henne i morgen med blomster. Og sett dere ned for å snakke om det. Eller avtal å møte henne i en park eller noe. Vis hva du føler for henne. MSN og meldinger kan virke så upersonlig. Men, disse tipsene er fra en som aldri har hatt sjansen du har hatt, så go for it. INGENTING kan hindre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg