larole Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei Jeg lurer litt på hvordan jeg kan legge ett klipp oppå et annet. Jeg har en hovedsnutt som spiller, og oppå denne vil jeg gjerne ha noen andre snutter. Den som ligger oppå skal da bli semitransperent, men det er dette jeg ikke får til:-( Når jeg drar et klipp til video2-sporet så er det bare dette som er synlig når jeg spiller den av. Er det opacity jeg skal inn på, eller layers? Premiere Pro Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det er ikke vanskeligere enn å dra ned "opacity" på det klippet som ligger øverst... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det er mykje finare å bruke ein «blendingmode» som t.d. «screen» eller «add». Rein 50% «opacity» kan virke veldeg stygt. Lenke til kommentar
larole Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det er mykje finare å bruke ein «blendingmode» som t.d. «screen» eller «add». Rein 50% «opacity» kan virke veldeg stygt. OK, jeg skal prøve begge to jeg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå