henbruas Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er ikke 2 siders DVD de har brukt for å kopiere HL2 så regner med at det er på 1 dvd plate, dvs GCF filene er på tilsammens 1 dvd plate. Er det en vanlig 4.7 GB da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er ikke 2 siders DVD de har brukt for å kopiere HL2 så regner med at det er på 1 dvd plate, dvs GCF filene er på tilsammens 1 dvd plate. Er det en vanlig 4.7 GB da? Regner med det, det er jo trykk på den ene siden av DVD plata så jeg tror ikke det er dobbelsidig DVD, noe som betyr at ja, tror det holder med 1 4,7 GBs DVD plate. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Er ikke 2 siders DVD de har brukt for å kopiere HL2 så regner med at det er på 1 dvd plate, dvs GCF filene er på tilsammens 1 dvd plate. Er det en vanlig 4.7 GB da? Regner med det, det er jo trykk på den ene siden av DVD plata så jeg tror ikke det er dobbelsidig DVD, noe som betyr at ja, tror det holder med 1 4,7 GBs DVD plate. Bra. Lurer på om eg får plass til DoD: Source på den også Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ok, noen som skjønte HVORDAN man lastet ned coverene fra marcopolo? Jeg kan bare ta lagre som, men da får jeg bare en fil på 700kB, og den skal jo være 8mb ?' Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Her er mitt ferdige produkt! Er selv veldig fornøyd, og agrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det via steam! Edit: Lagde litt mange cover, bare for morro! Endret 15. november 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tøft! Jaa, det ble rimelig bra!! Føles som å ha originalen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Her er mitt ferdige produkt! Er selv veldig fornøyd, og agrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det via steam! Hehe, bortsett fra at du måtte betale mer enn for en ordentlig DVD utgave, samt at du måtte lage piratcover selv kanskje?. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Her er mitt ferdige produkt! Er selv veldig fornøyd, og agrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det via steam! Hehe, bortsett fra at du måtte betale mer enn for en ordentlig DVD utgave, samt at du måtte lage piratcover selv kanskje?. Og at jeg fikk spille CS: S lenge før dere som kjøpte det idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå