inspiron73 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei trenger et wwebdesign-program til Fedora Core 2 alla dreamweaver eller lignende. Kan gjerne bruke apt-get. noen forslag? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva i huleste er et webdesingprogram? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hva i huleste er et webdesingprogram? Et program hvor du kan designe websider. Kanskje et litt rart ord å bruke, men det er lettere enn websidedesignprogram. Endret 6. november 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Man trenger da ikke noe program til å lage webdesign, det er noe man finner på selv. Om dere mener et program liknende Dreamweaver så ville jeg heller ha kalt det et websideprogram, som gjør det letter å produsere websider. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du bruker et program for å lage designet du har kommet på. Du må på en eller annen måte få gjort om design ideen din til virkelighet, ved å bruke et program for å designe/lage designet, eller hvordan siden skal se ut. Men, jeg ville ikke kalt Dreamweaver et designprogram, men programmer som PSP og PS bruker jeg for å lage designet, også slicer jeg dem, og legger inn i dreamweaver for tekst og slikt. Men trådstarter kan vel ha et annet syn på hva han mener er webdesign, uten at du skal mase så mye? Trådstarter: Fant noe i Open office. Fikk ikke testet det ut, men det var ivertfall et hjemmeside program. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det finnes mange slike program. Det er bl.a et i Mozilla også. Selv bruker jeg mest emacs. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kombinasjonen vim + hjernen din slår Dreamweaver any time. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Takler ikke WYSIWYG-programmer etter at jeg gikk over til å skrive koden selv. Må jo ha full kontroll på koden! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Støtter han som sa noe om emacs. Det erkonge, men openoffice og mozilla er noen enklere versjoner av dreamweaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå