MartinGM Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skal ha en 478 cpu, regner med å satse på 3,2 ghz siden det er et vesentlig prishopp til neste hastighet. Jeg har et Asus P4C800-e deluxe hovedkort. Så.. skal jeg kjøpe northwood eller prescot CPU?? (Eller burde jeg velge en annen hastighet? ) Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Håper dette hjelper : http://forums.extremeoverclocking.com/show...ad.php?t=102239 Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ville gått for northwood. Prescott har en tendens til å bli veldig varm i forhold til northwood. De ligger vel på nesten helt likt nivå når det gjleder ytelse Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Overclocking notes: The PR does require good cooling for a good OC, even with the higher threshold. The PR is capable of more per clock cycle than an NW. this means that a 200mhz OC on a PR will give a bigger performance boost than an eqivalent OC on an NW. The PR and NW even out performance-wise, at around 3.4-3.5 ghz. The PR really starts to overtake the NW at around 3.6-3.7. The PR has more potential as it is designed for way higher clocks than the NW which is reaching its limit. Derfor har jeg litt lyst til å bytte ut min 3,2NW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå