Ernie Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) jeg var 16 Det kan anbefales! stort adrenalin kick Herregud! Du er gal. Beklager, men det er fakta. For litt over et år siden var det en krasj i Br.dal. Personen det gjaldt hadde kjørt i 150km/h og kom til en slakk høyresving. Han mistet kontrollen, bøyde 2 massive stenger som brukes i gjerder, yttligere 1 eller 2 ble noe bøyd, flere furuer á minst 10cm i diameter ble meid ned og kvistet og bilen ble selvsagt totaltskadd. Galskapet stoppet 0,5-1m forran en trafostasjon. Vedkommende hadde dagen før fått lappen og ble heldigvis ikke skadet. Skulle ønske jeg hadde tatt bilde av det for det hadde antageligvis satt et støkk i deg og andre som synes det å kjøre en bil i slike hastigheter er tøft. Edit: pell deg på bane hvis du så absolutt MÅ ha deg et kick. Bane er tryggere, lovlig, mer utfordrende og mye, mye, mye mer morsomt. Tro meg, har kjørt i 140km/h på Rudskogen på våt bane. Edit2: skriveleif er uønsket her Endret 8. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg var 16 Det kan anbefales! stort adrenalin kick Herregud! Du er gal. Beklager, men det er fakta. For litt over et år siden var det en krasj i Br.dal. Personen det gjaldt hadde kjørt i 150km/h og kom til en slakk høyresving. Han mistet kontrollen, bøyde 2 massive stenger som brukes i gjerder, yttligere 1 eller 2 ble noe bøyd, flere furuer á minst 10cm i diameter ble meid ned og kvistet og bilen ble selvsagt totaltskadd. Galskapet stoppet 0,5-1m forran en trafostasjon. Vedkommende hadde dagen før fått lappen og ble heldigvis ikke skadet. Skulle ønske jeg hadde tatt bilde av det for det hadde antageligvis satt et støkk i deg. hehe. og han hadde LAPPEN! d hadde ikke jeg! joda. jeg er litt gal, det skal jeg inrømme. men det gikk bra da Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Personer som utsetter andre for fare ved å kjøre som en villmann, skulle ha vært avlivet på værste tenkelige måte. For eksempel å kaste de til ghetto-måkene på kaia i Tromsø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tok bilen til faren min og kjørte til en venn Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Personer som utsetter andre for fare ved å kjøre som en villmann, skulle ha vært avlivet på værste tenkelige måte. For eksempel å kaste de til ghetto-måkene på kaia i Tromsø. Steike, da er de slakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 er tromsø måkene såååå ille? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tok bilen til faren min og kjørte til en venn Var vel jeg som satt på da, fet tur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hmmm, hvem vet.... hvar vel drita Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hmmm, hvem vet.... hvar vel drita Vi var vel begge ganske shittings Må gjøre det igjen snart, håper vi finner en gammel dame!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det hadde vært konge. da tar vi din bil : Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor er BjaA? Han er bannet. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor er BjaA? Han er bannet. Hvorfor det? Hva har han gjort? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det hadde vært konge.da tar vi din bil : Seff, skal bli fett! Tar det på neste fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 han kjørt sikkert bil :!: Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor er BjaA? Han er bannet. Hvorfor det? Hva har han gjort? Han tjuvlånte bilen til foreldrene, også skrev han noe på forumet , ifra GUD! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe, 140 høres vel mye ut for dere Nordmenn *Være vant til Tysk Autobahn kjøring med sprek bil* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ei vennine og jeg øvde litt på teknisk bilkjøring på lørdag Var kjempegøy, hu har bare kjørt med automat og jeg satt og skulle lære henne hvordan hun skulle bruke clutshen i en nedoverbakke med brekket inne.. Gikk så bra atte Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg lånte bilen til fader... lå i 140 på sletta! DRITKULT! han vet ikke d enda... Syke syke mann. Får jeg lov til å spørre hvor gammel du var da dette skjedde? Edit: en liten leif jeg var 16 Det kan anbefales! stort adrenalin kick Det er det.. Har gjort det jeg og.. Men han som jeg skrev om før her i denne tråden som vraka bilen til faren sin i dag fikk et krav på 54k liksom.. der gikk alle penga hans... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Heisann=) Tenkte jeg kunne starte en tråd der dere forteller om den gangen da dere tyvlånte mamma eller pappas bil, med eller uten å ha lappen. Hva skjedde, gikk alt etter planen? Selv har jeg ikke gjort det enda. Har dog sittet på med en kamerat som gjorde dette, var ganske kult faktisk (Skjedde på et område der det var null trafikk, folk elns.) Fy faen du er tøff aZZ!! Synd dere ikke blei tatt å fikk utsettelse på lappen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Heisann=) Tenkte jeg kunne starte en tråd der dere forteller om den gangen da dere tyvlånte mamma eller pappas bil, med eller uten å ha lappen. Hva skjedde, gikk alt etter planen? Selv har jeg ikke gjort det enda. Har dog sittet på med en kamerat som gjorde dette, var ganske kult faktisk (Skjedde på et område der det var null trafikk, folk elns.) Fy faen du er tøff aZZ!! Synd dere ikke blei tatt å fikk utsettelse på lappen. Takk for at du synes jeg er tøff, alltid kjekt å høre slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå