Jimstar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hei! har akkurat kjøpt ny shuttle.. For å si det mildt har jeg hatt endel problemer. Byggingen gikk glatt, men alt som har med installering av drivere og maskinvare gikk rett å slett til helvete. Men nå har jeg fått fikset nesten alt. Men jeg har en følese av at hvis det skal noe nytt inn i pcen så er jeg tilbake til starten, og har fortsatt problemer med en del ting. Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvor man kan levere inn pcen, billig, bra og effektivt. Vil bare formatere og få en til å installere ALT på nytt.. er så lei av alt sammen. JamesT Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 har du ingen nerde venner som gjør slikt for gøy da? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 jo! en nerdevenn har jeg, men han er ganske rik, så du kan tenke deg åssen det går.. han gjør ting for fort, og ender opp med å knuse hele pcen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå