CurSe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen som vet om Spawn kommer tilbake i norske butikkhyller etter at den så brått ble revet fra oss i 2003? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvem/hva er Spawn ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hvem/hva er Spawn ? En tegneserie som har forsvunnet. Har du ikke hørt om Spawn? www.spawn.com Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvem/hva er Spawn ? En tegneserie som har forsvunnet. Har du ikke hørt om Spawn? www.spawn.com Ja jeg har hørt om cs spilleren Spawn Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noen som vet om Spawn kommer tilbake i norske butikkhyller etter at den så brått ble revet fra oss i 2003? Jeg håper da ikke det ... Spawn var greit i begynnelsen, men så ble det et grusomt sammensurium av Spawn og WitchBlad(?), historien stod på stedet hvil og serien ble noe jævla ræl. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sawner Spawn, meget bra tegneserie.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Historien gikk rett i dass mot slutten der, ja. Jeg foretrekker egentlig Curse of the Spawn. 0: Endret 7. desember 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg likte spawn før, men etterhvert gadd jeg ikke å kjøpe det mer. det jeg lurer på: noe stort skulle skje i blad nr.100, hva skjedde? jeg har 99,men ikke nr.100. den norske oversettelsen var ikke så verst heller. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Nja, jeg mener nå å huske at språket var litt rart fra tid til annen, det ble en del "Jeg er dere stor takk skyldig" i de tidligste bladene. Jeg har forøvrig en nesten komplett samling av norske Spawn blader, mangler bare nr. 1 fra 1996 :/ Lenke til kommentar
loqron Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Betyr ikke spawn helvete's yngel ?? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nja, spawn = yngel. Ordet du leter etter er vel "hellspawn" (som betyr "helvetesyngel") Lenke til kommentar
loqron Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Nja, spawn = yngel. Ordet du leter etter er vel "hellspawn" (som betyr "helvetesyngel") Er du sikke på det. For kompisen min sier at det betyr Helvetes yngel men jeg tror han tar feil Er det en bra tegneserie eller ?? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Historien var god i begynnelsen, men så begynte det å bli dårligere og dårligere, som fortalt. Og de begynte å blande inn elendigheter som "Curse of Spawn" osv. Ble bare verre og verre. Jeg kjøpte det ikke til slutt. Men av en eller annen grunn kjøpte jeg det aller siste bladet som kom ut på norsk. Elendig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jepp, historien ble bare verre og verre etter hvert som årene gikk.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Selv om jeg ikke er noen stor fan av Spawn så må jeg takke serien for at den introduserte meg til tegneserier utenom Donald og LGV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå