daaagi Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Får bare svart/hvitt på tv`n med skjermkortet jeg har nå (PC X800Pro@xt), hadde Geforceti4200 før og funka fint. Har prøvd å stille mellom forskjellige regioner, dvs. pal-g, pal-b osv.. men til ingen nytte. Har noen tips til hva som kan være galt? Jeg bruker fortsatt samme ledning som da d funka før. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bruker du scart inngang(AV)? Prøv den andre inngangen om du har byttet dem om på TV'n, vet at der pleier å være forskjell på TV inngangene. TVtool, om jeg ikke husker feil, har en funksjon for å 'simulere' et composite signal(eller noe i den duren) som gir deg farger dersom intet annet fungerer. Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 har ikke tv'n din støtte for s-video kan det hende du får sort/hvitt bildet. da blir du nødt og modifisere scart overgangen for og få farge. sånn her: åpne scart overgangen, finn pinn 15 og pin 20. koble pin 15 sammen med pin 20 i scart-kontakten, sett sammen scart overgangen igjen og voila - verden er i farger igjen Lenke til kommentar
ELR Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Stilig måte å gjøre det på! Jeg bruker bare en colorfix jeg. Liten plugg som ligger mellom svhs-pluggen og skjermkortet. Farger i lange baner! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Les denne guiden så finner du hva du trenger å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå