Lettpåfot Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har en coolermaster CPU-kjøler som har stått på en 3-4 år gammel pentium 4. Kjøleren passer imidlertid CPU'en (og hovedkort) på mitt nyanskaffede AMD socket A - kort (med CPU). Er det mulig å bruke denne kjøleren på dette kortet og CPU'en? Jeg har ikke prøvd å starte, tør liksom ikke Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ja om du sørger for at den sitter godt går det jo ann, men tempen må du seffølgelig følge med på. EDIT: men jeg ville ikke ha brukt den der. Endret 6. november 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 EDIT: men jeg ville ikke ha brukt den der. Heller ikke jeg! Koster jo ikke mange hundrelappene for ny kjøler da Lenke til kommentar
Lettpåfot Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Helt sant det. har bestilt 947, men den har ikke kommet i posten ennå. Så i mellomtiden.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Helt sant det. har bestilt 947, men den har ikke kommet i posten ennå. Så i mellomtiden.. så i mellomtiden kan du varmeskjære cpu? NEI! du burde vente, ha tålmodighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå