lars68 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hei! jeg har tenkt å kjøpe NTSC Xbox fra Norge, og jeg skal kjøpe Xbox spillene fra Amerika.! Kan dere anbefale noen gode Amerikanske spill sider? Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Den er jo Europeisk? edit: jeg måtte gå på internasjonalt Endret 6. november 2004 av lars68 Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 de selger ikke Amerikanske spill på play.com Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 det var ikke så bra utvalg der? kan ikke dere gi meg en enda bedre internett side som selger Amerikanske spill? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Endret overskrift fra "Amerikanske spill sider" til "Amerikanske spillbutikker på nettet?" - Vær vennlig å lage litt mer beskrivende emnefelt i fremtiden. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) ja, jeg skal gjøre det, men har du noen spill butikker som er bra å bestille Amerikanske spill? jeg har nettopp vært inne på EBgames.com, og lurer på om de er noen å stole på? edit: selger de NTSC spill på GameFly.com? Endret 6. november 2004 av lars68 Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Sorry hvis jeg maser, men jeg bare lurer på om det er steder her i Europa som selger NTSC spill billig?, og leverer ganske kjapt? det bør helst være godt utvalg Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) www.ebgames.com, som du nevner lengre oppe er bra. Er basert i USA, med godt utvalg i det meste! (Halo 2 Headset til xbox... ) Endret 7. november 2004 av mcgroven Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Du kan jo forøvrig få kjøpt slike spill i Norge også da...glemte det jeg. Spiderman: http://www.spiderman.no/shop/asp/prodtype....archFor=&PT_ID= Vet ikke om du synes utvalget der er noe tynt? Endret 7. november 2004 av mcgroven Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ja, jeg kom på at jeg fikk denne siden av en venn en gang.her Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 betyr dette at det er NTSC spill? 1 Region One - North America?? jeg er elendig på dette. :!: Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 lars68: Et lite tips - bruk redigeringsknappen (edit), i stedenfor å lage nytt innlegg hver gang du kommer på noe. Takk. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 litt off topic: Hva er egentlig forskjell på PAL og NTSC. Bortsett fra at NTSC er nord-amerikansk.Er NTSC spillene bedre? Med tanke på grafikk? Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 NTSC spill vil jeg skaffe. Fordi jeg vil kanskje ha noen spill som kanskje er ute i USA før Europa, jeg skal ha en god del Live spill. f.eks NBA Live 2005, og litt andre spill som ikke er i Europa Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 <offtopic> Lars68: Har du hørt om edit knappen!!! </offtopic> Spiderman i Norge vet jeg at har NTSC spill så ta deg en tur innom de, de holder til i Kirkegata i Oslo, pluss en del andre storbyer i Norge. Kan være at de kan imoprtere for deg, da slipper du toll og slikt, men spillet blir vel ganske dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå