Gå til innhold

nettbutikker som sponser LAN?

Anbefalte innlegg

Jeg og noen andre skal arrangere et svært LAN i desember dær alle kan delta, men mangler enda midler for å klare å gjennomføre det. Siden vi kjører nærmeste null profitt på lanene våre, er det først å fremst for å få ungdom til å møtes og ikke for å tjene penger på det. Vi har tidligere blitt sponset delvis av kommunen, men nå er kommunekassa bunnskrapt og vi trenger dermed andre sponsorer. Noen som vet av nettbutikker (evt. andre) som er villige til å sponse slike arrangement med utstyr osv.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ring/mail toro. hele 2 LAN's har vi fått en pall med nudler. det ene LANet foregår nå faktisk.

tror toro har overdrivi på produsering av mr.Lee...

et bilde jeg tok istad(fredag, har ikke sovet siden da) rett før vi begynte å rigge opp bord. har ikke bilder fra forrige LAN hvor vi fikk nudler desverre.

post-78-1099727970_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg kan i alle fall si at vi i Hardware.no stiller ledig annonsekapasitet til disposisjon for LAN-party som har 200 deltakere eller mer. På den måten får dere PR for LANet uten at det koster dere noe.

Om vi ser på markedsprisen av alt vi har gitt bort her de siste årene tror jeg HW er en av de største sponsorene av LAN i Norge ;)

Jeg er å treffe på peroivind @ hardware.no.

Lenke til kommentar
Jeg kan i alle fall si at vi i Hardware.no stiller ledig annonsekapasitet til disposisjon for LAN-party som har 200 deltakere eller mer. På den måten får dere PR for LANet uten at det koster dere noe.

Om vi ser på markedsprisen av alt vi har gitt bort her de siste årene tror jeg HW er en av de største sponsorene av LAN i Norge ;)

Jeg er å treffe på peroivind @ hardware.no.

Flott tiltak! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...