AndersT2 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvem film trailer syntes du er best, som du kanskje ser om igjen selv om du har sett filmen. Min må være den internationale traileren til Terminator 3, jeg for fortsatt frysninger av den, selv om jeg har sett filmen haugevis av ganger (er terminator nerd). Her er linken: T3 - International Trailer - 14 mb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Synes trailerne til Ringenes Herre-filmene er best jeg da. Spesielt traileren til Atter En Konge. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Synes trailerne til Ringenes Herre-filmene er best jeg da. Spesielt traileren til Atter En Konge. Jeg og Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Die Hard With A Vengeance Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Monster in the Closet-traileren ("Skapulf" som filmen heter på norsk) er verdens beste trailer uten tvil. Jeg har sett den fantastisk mange ganger. På tide å se filmen snart eller? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 one word... Matrix. De trailerene har gitt meg gåsehud.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kanskje ikke en trailer,men teaseren til Star Wars Ep. 3 gir meg gåsehud nedover ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Monster in the Closet-traileren ("Skapulf" som filmen heter på norsk) er verdens beste trailer uten tvil. Jeg har sett den fantastisk mange ganger. På tide å se filmen snart eller? Hehe, genialt! :!: Må nesten få sett denne filmen! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Den selges vel for £4 på Play.com tror jeg. Rart jeg ikke har fått den med de siste gangene. Burde vel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 må enten være LOTR: atter en konge eller Full Metal Jacket Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 De beste trailerne jeg vet om må være Ginger Snaps Trailene!!! Og for å ikke glemme musikkvideoene!!! Trailer: 1. Ginger Snaps 2. Ginger Snaps 2 - Unleashed 3. Ginger Snaps 3 Musikkvideoene: 1. Ginger Snaps Musicvideo (MediumQuality) (13mb) 2. Ginger Snaps 2 - Unleashed (5,4mb) 3. Ginger Snaps 3 Musicvideo (ca 7mb) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes trailerne til Ringenes Herre-filmene er best jeg da. Spesielt traileren til Atter En Konge. Word! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Return of the King Traileren ja. Den slår nok alt. Two Towers traileren er også utmerket. Men jeg liker ikke traileren til første del i trilogien. Ellers liker jeg veldig godt traileren til 21 Gram og teaseren til Batman: The Beginning. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Den ene "Blade: Trinity" traileren synes jeg er dritrå, musikken passer genialt perfekt... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Lord og the Rings Trilogy Supertrailer - fulgte med på Disc 2 da jeg kjøpte Return of the King. :-) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Min favoritt: http://movies.uip.de/gladiator/popups/trailer_hi.html fant ikke noen bedre versjoner.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 LOTR ringens brorskap Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Liker godt ROTK traileren, og de nye star wras trailerne Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Synes trailerne til Ringenes Herre-filmene er best jeg da. Spesielt traileren til Atter En Konge. Jeg og ÅÅÅ jau Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Alien vs. Predator. Reklamen er jo konge, filmen er ikke like bra men den er gøy (og det betyr ikke god, filmen er rimelig dårlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå