Gå til innhold

Nye, fete STALKER screens!


Anbefalte innlegg

[iC,06/11/2004 : 15:49] I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. ;)

Jeg får svare her, ettersom du ikke ser ut til å legge merke til de to private meldingene jeg har sendt deg. Linken din går til seks nye skjermbilder på GameSpy, samt andre bilder fra mars og bakover. Disse seks bildene lastet vi opp for over en uke siden, da de ble tilgjengelige fra utvikler. Derfor valgte jeg å endre linken, slik at folk blir oppmerksomme på at de kan finne skjermbilder hos oss også. Det er ingen nye (eller gamle for den saks skyld) bilder hos GameSpy, som ikke allerede ligger på Gamer.no (bortsett fra artworks). :-)

Bildene deres er litt små etter min smak, jeg foretrekker det største av det største. Siden jeg har en såpass stor skjerm, blir de små bildene seende så stygge ut om jeg bruker de som bakgrunn elller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bildene deres er litt små etter min smak, jeg foretrekker det største av det største. Siden jeg har en såpass stor skjerm, blir de små bildene seende så stygge ut om jeg bruker de som bakgrunn elller lignende.

Oki, jeg skjønner. Vi skal tenke litt på saken, og vurdere å beholde størrelsen i de få tilfellene hvor bildene originalt er store. Vi har til nå tatt hensyn til blant annet båndbredden, og derfor skalert bilder ned til 1024x768.

Lenke til kommentar
Spillet ser så fett ut, og lovende.

Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut.

Er det ikke "plastikk aktig" folk kaller doom3 og HL2 grafikken?

 

"Våt" den var ny :D

 

S.T.A.L.K.E.R. grafikken er skitten, rå og ekte, slik jeg likern.

Jaok, jeg syntes den så litt våt ut, men jeg har nå forandret mening til plastikk aktig. Det hørtes bedre ut :p

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Spillet ser så fett ut, og lovende.

Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut.

Er det ikke "plastikk aktig" folk kaller doom3 og HL2 grafikken?

 

"Våt" den var ny :D

 

S.T.A.L.K.E.R. grafikken er skitten, rå og ekte, slik jeg likern.

Jaok, jeg syntes den så litt våt ut, men jeg har nå forandret mening til plastikk aktig. Det hørtes bedre ut :p

Men "våt" er egentlig ganske riktig!

Alle folka ser ut som de er søkkvåte, så mye som de glinser! (spesielt i Far Cry)

Ja, for helvete! ALT glinser jo! :ermm:

Lenke til kommentar
[iC' date=06/11/2004 : 22:12]
Spillet ser så fett ut, og lovende.

Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut.

Er det ikke "plastikk aktig" folk kaller doom3 og HL2 grafikken?

 

"Våt" den var ny :D

 

S.T.A.L.K.E.R. grafikken er skitten, rå og ekte, slik jeg likern.

Jaok, jeg syntes den så litt våt ut, men jeg har nå forandret mening til plastikk aktig. Det hørtes bedre ut :p

Men "våt" er egentlig ganske riktig!

Alle folka ser ut som de er søkkvåte, så mye som de glinser! (spesielt i Far Cry)

Ja, for helvete! ALT glinser jo! :ermm:

Jepp, vil heller kalle det "våt" grafikk en "plastikk" grafikk.

Syns dog ikke HL² har noe av dette, heller litt mer grafikktypen som det er i S.T.A.L.K.E.R ;)

Lenke til kommentar
[iC,06/11/2004 : 22:12]
Spillet ser så fett ut, og lovende.

Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut.

Er det ikke "plastikk aktig" folk kaller doom3 og HL2 grafikken?

 

"Våt" den var ny :D

 

S.T.A.L.K.E.R. grafikken er skitten, rå og ekte, slik jeg likern.

Jaok, jeg syntes den så litt våt ut, men jeg har nå forandret mening til plastikk aktig. Det hørtes bedre ut :p

Men "våt" er egentlig ganske riktig!

Alle folka ser ut som de er søkkvåte, så mye som de glinser! (spesielt i Far Cry)

Ja, for helvete! ALT glinser jo! :ermm:

Jepp, vil heller kalle det "våt" grafikk en "plastikk" grafikk.

Syns dog ikke HL² har noe av dette, heller litt mer grafikktypen som det er i S.T.A.L.K.E.R ;)

næ-hæi! Det kan du jo ikek si! HL2 sin grafikk ser ut som om at alle er engler, og at man slosser i et himmelslag!

Altså, mente at grafikken i Far Cry, HL2, DOOM3 osv er så alt for perfekt og umenneskelig! (folk har ikke fødselsmerker, splittede negler etc.)

Det er ingen spill som har fått til en "naturlig" og realistisk grafikk enda, og det er heller ingen som har klart å lage noe (bilde, spill, film etc) i datagrafikk som er så identisk med et menneske at de med de beste øyne ikke kan se forskjell!

Selvfølgelig, morra mi skjønte ikke hvordan de laga olifantene i LOTR filmene (hu trodde ikke at det var datagrafikk), men det er jo fordi hun bruker 10 minutter for å finne B på tastaturet!

Vi som sitter med PC dagen lang osv, samt de som jobber med å lage grafiske bilder etc vil se forskjell!

 

Dette ble fryktelig off topic, og folk skjønner sikkert ikke sammenhengen mellom hver bokstav i innlegget mitt, men jeg er ganske trøtt nå, av en eller annen grunn :p

Måtte bare få det ut :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Hva hadde det med at grafikken var "våt" eller "tørr"?

Men skjønner poenget ditt ;)

Lurer på når den slags grafikk vil komme, kanskje slutten av neste år?

Håper på at det aldri blir så realistisk, jeg...

 

Skummelt å tenke på hva som kan skje etter hvert... (bare tenk på Matrix da! *grøss* Tenk om vi lever i The Matrix NU! *grøss enda mer*)

Lenke til kommentar
[iC' date=06/11/2004 : 22:48]
Hva hadde det med at grafikken var "våt" eller "tørr"?

Men skjønner poenget ditt ;)

Lurer på når den slags grafikk vil komme, kanskje slutten av neste år?

Håper på at det aldri blir så realistisk, jeg...

 

Skummelt å tenke på hva som kan skje etter hvert... (bare tenk på Matrix da! *grøss* Tenk om vi lever i The Matrix NU! *grøss enda mer*)

Hehe, ikke umulig, nifst..

Så lenge grafikk er grafikk og AI er AI og grafikken er realistisk, men ikke AI, så er det vel greit :yes:

Ble litt rart formulert, det der

Lenke til kommentar
jeg har gitt opp det å glede meg til spill kommer ut. hehe. gleder meg i flere måneder/år, så runder det på 3 dager.   :!:

 

men likvel. Nice!

Haha, du har så rett, så rett!

Åååå vi har da multiplayer og mods delen av et spill som skal kunne få meg til glede meg mer enn 3 dager med et spill. Og om spillet i tilegg er stort og variert vil jeg nok ta det fram ganske så ofte bare for å oppleve en ny side av spillet.

 

Stalker består av et enormt stort brett der livet går sin gang uten din tilstedeværelse. Dermed kan det oppstå nye situasjoner hele tiden. Dessuten har spillet en rekke ulike endinger. Når jeg nå likegodt er i gang kan jeg også slenge inn noe jeg skrev tidligere i et innlegg. Bare fordi det gleder meg :tease:

 

Derfor gleder jeg meg til S.T.A.L.K.E.R.:

- Total frihet i et over 30 kvadratkilometer stort område (Et stort brett)

- Ikke skriptede Hendelser, AI og historie som fører til en unik spilloplevelse hver gang du spiller spillet.

- Rå fotorealistisk grafikk som vil presse hardwaret til det ytterste

- FPS og RPG i et og samme spill som jeg ikke har opplevd siden System Shock 2

- Realistisk fysikk

- Div Kjøretøy som t.o.m. går på bensin (realistisk)

- Chernobyl området i spillet er realistisk i forhold til det ekte området (bygd opp så og si slik det er i virkligheten)

- Realistisk AI

- Naturen går sin gang uten at du er tilstede. Dyrene i naturen jakter, sover forflytter seg og lever så og si i sin egen verden. (uskriptet)

-8 ulike slutter i spillet, der motstanderne dine faktisk kan komme deg i forkjøpet og avslutte spillet for deg.

 

Og mye mer....... :dribble:

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Derfor gleder jeg meg til S.T.A.L.K.E.R.:

- Total frihet i et over 30 kvadratkilometer stort område (Et stort brett)

den er delt opp i fleire deler.

 

- Ikke skriptede Hendelser, AI og historie som fører til en unik spilloplevelse hver gang du spiller spillet.

ikkje heilt riktig, det er noko som er scripta

- Rå fotorealistisk grafikk som vil presse hardwaret til det ytterste
og litt lenger ;)

 

- FPS og RPG i et og samme spill som jeg ikke har opplevd siden System Shock 2

RPG delen skal ikkje vere så framtredande. det er bare enkelte små ting som er tatt frå RPG verdenen

 

- Div Kjøretøy som t.o.m. går på bensin (realistisk)

denne delen har dei kutta ned på. før måtte du f.eks reparere bilen, men det kan du ikkje no lenger

 

- Chernobyl området i spillet er realistisk i forhold til det ekte området (bygd opp så og si slik det er i virkligheten)

60% er meir eller mindre ein eksakt kopi, så dette vil nok gi ein heilt spesiell følelse når du spelar.

 

det er rekna med at du vil bruke 30-40 timer på å runde stalker vist du bare springer fort igjennom det. men vist du utforsker verda (noko som du absolutt bør gjer) så vil du bruke 70-100 timer. og sidan det er mange forskjellige slutter og alt vil forandre seg for kvar gong du speler, så vil stalker få ein nermast uendeleg levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...