Hr. Jenssen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skal bare gjøre det kort, og gi dere linken: http://gamer.no/bilder.php?produktid=14554 PS: Enjoy! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) har gleder meg no jævlig siden første gang jeg så det for to år siden elns.. fy holy shit for en detaljgrad det er i den motoren ass Endret 5. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Dette spillet blir bare rått, gleder meg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Elsker grafikk av typen STALKER sin! Det har ikke noe med om den er bra eller ikke, bare måten grafikken er. Akkurat slik som jeg liker Freedom Fighters' grafikk. Den er ikke særlig god, men likevel nydelig! Klarer ikke å forklare bedre, men det er bare sånn jeg er Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 DEAM! najis! *gler meg* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ai ai, dette ser bare virkelig VIRKELIG (si det der noen ganger, gidder ikke skrive det mer) bra ut, ser ut som Bohemenes intoksmarsj blir gjeldene i pengboka når STALKER kommer for salg Endret 6. november 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hmm, syntes det ikke så såå bra ut her, men har sett videoer som har sett mye bedre ut, uansett, gleder meg stort til dette spillet:) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 [iC' date=06/11/2004 : 01:06] Elsker grafikk av typen STALKER sin! Slenger meg på her ja, det er mer realism over en slik type grafikk. Se bare på Flashpoint. Ikke av det mest pene med en gang du setter øya på det, men dæven hvor bra det egentlig er. Det mest kjennetegnende med slik grafikk er dybden. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Mye bedre bilder på de ofisielle sidene, oppløsning på 1600x1200dpi, trykk gallery for å titte. http://www.stalker-game.com/index_eng.html sjekk også ut resten av siden, den er ganske creapy Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Joa, det ser ganske bra ut - men nå har også Doom 3 og FarCry lært meg at grafikk ikke er alt. Får håpe Stalker ikke begår de samme feilene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 nye var nok ein sterk overdrivelse, var mange gamle bilder blant dei såkalte nye bilda. det har komt seks nye bilder nyleg. dei kom som ei unnskyldning for at spelet vart utsatt, og for å vise at dei jobber hardt med det. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spillet ser så fett ut, og lovende. Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spillet ser så fett ut, og lovende.Men dette er grafikk jeg liker ja, HL2 og DOOm3 sin grafikk synes jeg så litt "våt" ut. Er det ikke "plastikk aktig" folk kaller doom3 og HL2 grafikken? "Våt" den var ny S.T.A.L.K.E.R. grafikken er skitten, rå og ekte, slik jeg likern. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 nye var nok ein sterk overdrivelse, var mange gamle bilder blant dei såkalte nye bilda. Tenkte vi like godt kunne spe på med et par bilder vi hadde oversett fra den forrige oppdateringen når vi lastet opp de nye bildene. :-) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) [iC,06/11/2004 : 01:06] Elsker grafikk av typen STALKER sin! Slenger meg på her ja, det er mer realism over en slik type grafikk. Se bare på Flashpoint. Ikke av det mest pene med en gang du setter øya på det, men dæven hvor bra det egentlig er. Det mest kjennetegnende med slik grafikk er dybden. Har ikke peiling på hva det er, men noe er det med denne grafikken som setter meg i ekstase! BTW: ttt: I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. EDIT: Her er beviset mitt : http://media.pc.gamespy.com/media/480/4804....html?fromint=1 Endret 6. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 [iC,06/11/2004 : 15:49]BTW: ttt: I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. EDIT: Her er beviset mitt : http://media.pc.gamespy.com/media/480/4804....html?fromint=1 dei gamespy bilda, er dei seks nye bilda frå stalker eg snakka om. dei er dei nyaste offisielle bilda frå stalker. TST: bare flott at dykk fyller på med bilder dykk tidlegare har glemt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tja, dette så jo ikke verst ut. Det eneste negative, må være skjelvingen fra skjermkortet mitt hver gang jeg ser på et bilde fra STALKER. Kortet er ikke så begeistret for at dets levetid går mot slutten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 [iC,06/11/2004 : 15:49] I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. Jeg får svare her, ettersom du ikke ser ut til å legge merke til de to private meldingene jeg har sendt deg. Linken din går til seks nye skjermbilder på GameSpy, samt andre bilder fra mars og bakover. Disse seks bildene lastet vi opp for over en uke siden, da de ble tilgjengelige fra utvikler. Derfor valgte jeg å endre linken, slik at folk blir oppmerksomme på at de kan finne skjermbilder hos oss også. Det er ingen nye (eller gamle for den saks skyld) bilder hos GameSpy, som ikke allerede ligger på Gamer.no (bortsett fra artworks). :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå