Gå til innhold

Nye, fete STALKER screens!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,06/11/2004 : 01:06] Elsker grafikk av typen STALKER sin!

Slenger meg på her ja, det er mer realism over en slik type grafikk. Se bare på Flashpoint. Ikke av det mest pene med en gang du setter øya på det, men dæven hvor bra det egentlig er. Det mest kjennetegnende med slik grafikk er dybden.

Har ikke peiling på hva det er, men noe er det med denne grafikken som setter meg i ekstase! :)

 

BTW: ttt: I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. ;)

 

EDIT: Her er beviset mitt :) :

http://media.pc.gamespy.com/media/480/4804....html?fromint=1

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,06/11/2004 : 15:49]BTW: ttt: I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. ;)

 

EDIT: Her er beviset mitt :) :

http://media.pc.gamespy.com/media/480/4804....html?fromint=1

dei gamespy bilda, er dei seks nye bilda frå stalker eg snakka om. dei er dei nyaste offisielle bilda frå stalker.

 

TST: bare flott at dykk fyller på med bilder dykk tidlegare har glemt :)

Lenke til kommentar
[iC,06/11/2004 : 15:49] I den linken jeg la ut (fra gamespy) var det flere bilder som gamer ikke hadde, det var bare at gamer folka (av en eller annen grunn) byttet til sin side's screens. ;)

Jeg får svare her, ettersom du ikke ser ut til å legge merke til de to private meldingene jeg har sendt deg. Linken din går til seks nye skjermbilder på GameSpy, samt andre bilder fra mars og bakover. Disse seks bildene lastet vi opp for over en uke siden, da de ble tilgjengelige fra utvikler. Derfor valgte jeg å endre linken, slik at folk blir oppmerksomme på at de kan finne skjermbilder hos oss også. Det er ingen nye (eller gamle for den saks skyld) bilder hos GameSpy, som ikke allerede ligger på Gamer.no (bortsett fra artworks). :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...