Duckhunter Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Styr unna denne tjenesten! Koster 30kr mnd. for opptil 5 ringetoner, og dette er jo egentlig billig. Men problemet er at det koster deg 30kr mnd uansett hvor mange ringetoner du bestiller hver mnd. Dette er nemlig et abonement som løper til du sier det opp!! Du stopper det med å sende "jamba stopp" til 2011. Gjør deg selv en tjeneste og stopp denne tjenesten, så vil jeg sove mye bedre om nettene Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skulle noen gjort meg en tjeneste burde de flådd de som har laget Jamba reklamene. Og samtidig de som har bestemt at det skal gå fire Jamba reklamer i en reklamepause. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Styr unna denne tjenesten! Koster 30kr mnd. for opptil 5 ringetoner, og dette er jo egentlig billig. Men problemet er at det koster deg 30kr mnd uansett hvor mange ringetoner du bestiller hver mnd. Dette er nemlig et abonement som løper til du sier det opp!! Du stopper det med å sende "jamba stopp" til 2011. Gjør deg selv en tjeneste og stopp denne tjenesten, så vil jeg sove mye bedre om nettene Dette er det allerede tråder om Her og her Endret 6. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Med alle slike tjenester så står det i reklamen med liten skrift at det er ett abm. Har sett det selv. Er jo sånn med alt, shampo, balsam osv, det virker bare ikke sånn reklamen sier.. og det står med liten skrift i reklamene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hmm ikke bestill ringetoner fy faen betale penger for teite PIP PIP! nei huff!! hadde ingen gjort det hadde de ikke sendt jamba reklamer Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvorfor ikke bare "høre" på ringetonene på pcen.. ta det opp som mp3 og overføre tilmobilen?! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Advarsel! Emnefelt! Advarsel! Advarsel! Vært oppe før! Advarsel! Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg har kontantkort, hadde vel ca. 60 kr på kortet. Og etter jeg stoppet dette abonementet, hadde jeg rundt 30 kr igjen på kortet. De få gangene jeg har bestilt noe derfra, har det kostet 30 kr hver gang. Endret 6. november 2004 av Botten88 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Synes ikke folk bør advares imot "Jamba!" i seg selv, det trådstarter , med fler, advarer imot; står tross alt i reklamene deres. Dere bør heller bli mer våken, og ikke stole blindt på reklamer. Og uansett; de ringetonene osv. som Jamba lager er av elendig kvalitet uansett ;P Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvorfor ikke bare "høre" på ringetonene på pcen.. ta det opp som mp3 og overføre tilmobilen?! Hvorfor ikke søke litt på Google, så finner man tusenvis av sider med gratis mobilting Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gla jeg ikke er så lett å overtale, iallefall ikke av selskaper som sender samme reklame hele reklamepausen og tror jeg kjøper bare pga det Lenke til kommentar
Mira Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Vet ikke om det bare var meg men, ringetonene derfra hørtes ut som om de var tatt opp fra en dårlig radio Endret 6. november 2004 av Mira Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vet ikke om det bare var meg men, ringetonene derfra hørtes ut som om de var tatt opp fra en dårlig radio Gjør ikke alle ringetoner det Endret 7. november 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå