MountainRivera Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg har innstalert driverne til DSS-25 så jeg tror ikke det er det som er problemet! Men jeg kan ikke finne mobiltelefonen i verken Phone Monitor eller det programmet som fulgte med DSS-25. Noen tips? Endret 6. november 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det du skriver høres litt rart ut. Jeg vet ingenting om denne stasjonen eller programmene, men har du installert programmene? Det høres ut som de skal følge med driverene (noe de kanskje skal). Jeg vet ikke hvorfor jeg svarer her egentlig, men jeg mener hvertfall at du burde formulere deg litt annerledes. For en utenforstående ser det ut som du ikke finner mobiltelefonen din som heter Phone Monitor og at du ikke finner programmet du har lastet ned. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det du skriver høres litt rart ut. Jeg vet ingenting om denne stasjonen eller programmene, men har du installert programmene? Det høres ut som de skal følge med driverene (noe de kanskje skal). Jeg vet ikke hvorfor jeg svarer her egentlig, men jeg mener hvertfall at du burde formulere deg litt annerledes. For en utenforstående ser det ut som du ikke finner mobiltelefonen din som heter Phone Monitor og at du ikke finner programmet du har lastet ned. Jeg så jeg hadde skrevet litt i kode nå, sorry, skal endre det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg brukte min sync station med s700 og p910i. Jeg måtte legge inn driverene for sync station før den fant telefonen. kan du ha glemt det? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 jeg brukte min sync station med s700 og p910i.Jeg måtte legge inn driverene for sync station før den fant telefonen. kan du ha glemt det? Nops, alle driverne er lagt inn. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har du skrudd av brannmuren? Det kan være d som skal til.... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Har du skrudd av brannmuren?Det kan være d som skal til.... Brannmuren da eller? Det har funka en liten stund nå da Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har hat problemer med min også. Den virket ikke på win 98, men på xp gikk det helt fint. Brukte P900. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå