Gå til innhold

MultiNote CL56 E

Bullit

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest opp og ned på forumet her, søkt, lest en haug av tester og gud vet hva ikke, tror jeg at jeg endelig har funnet en bærbar jeg kan leve med.

MultiNote CL56E 1.7 60GB 512MB DVD±RW fra Multicom. Prisen blir sånn ca. 13k, så det jeg lurer på er om det er noen maskin som er bedre enn denne for ca. samme prislapp før jeg bestiller?

Etter det jeg har lest er det mest positive erfaringer med denne maskinen, og den skal visst virke tålig velbygd etter det jeg har forstått. Stillegående som er et must for meg, står det nå at den er på Mulitcom sine sider og. Hvordan er batteritiden på denne kontra Elitegroup ECS maskinene? Droppet Elitegroup etter at mange klager over dårlig batteritid, men har forstått det som at Multinote skal være bedre på dette området? Etter det jeg har sett på bilder virker Multinote`n veldig Plastic? Noen som har litt fler bilder, evt. si litt om designet?

Endret av Bullit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest opp og ned på forumet her, søkt, lest en haug av tester og gud vet hva ikke, tror jeg at jeg endelig har funnet en bærbar jeg kan leve med.

Heisann, jeg er i eksakt samme problemstilling som deg.

Jeg har et alternativ i tillegg til CL56 fra multicom: Whitebox 1557 -

omtrent samme specs, men 2700 billigere!

Men når en leser så mange dårligere erfaringer om WB, så begynner en jo å vurdere

om det kan være verdt å betale 2700 ekstra.

Litt av et dilemma :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har selv CL 56 og det er ikke noe plastikkfeeling over den. Veldig bra maskin. Hva mer jeg synes om den står det i testen min av den.

Hva 1557 angår så er jeg en av de få som ikke liker den maskinen. Liker ikke design og spesielt ikke tastaturet.

Lenke til kommentar

Jeg tok sjansen med å bestille Cl 56 fra whitebox. Dvs, jeg bestilte fra audionet. I tillegg foretok jeg et par oppgraderinger, 1 GB RAM og 7200 rpm hardisk. Bestilte denne i går formiddag, og på kvelden fikk jeg ordrebekreftelse om at den var klar sending. Det eneste som gjensto var oppgjøret fra meg, da jeg skulle betale med nettbank. Altså klar til sending samme dag som jeg bestilte, og det med diverse oppgraderinger!!!

For meg ser det ut som de har forandret seg. Har foreløpig ikke annet enn positivt inntrykk!

(Men venter i spenning)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...