Gå til innhold

Sun java problem

Anbefalte innlegg

Når jeg innstalerer siste versjon av sun java så klikker det helt for maskinen

når jeg er inne på websider med java.

Det kommer vertikale sorte og hvite striper på skjermen.

Må da ofte logge meg av for å få det bort.

Har xp med alle oppdateringer.

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter oppdatering til Service Pack 2 fikk jeg samme problem. Jeg kunne ikke komme inn på innstillingene for Sun Java engang, da klikket maskinen. Jeg fikk ikke brukt norsk tipping på nettet og ikke enkelte andre sider med java. Prøvde alle både nyere og eldre versjoner av Sun Java uten hell. Men, så kom jeg til å skru av den innebygde brannmuren i XP (den som følger med SP2 som de fleste vet..). Og vips, alt fungerer igjen! Så det må være en eller annen bug mellom brannuren i XP og Sun Java. :thumbdown:

Endret av Pep
Lenke til kommentar
Etter oppdatering til Service Pack 2 fikk jeg samme problem. Jeg kunne ikke komme inn på innstillingene for Sun Java engang, da klikket maskinen. Jeg fikk ikke brukt norsk tipping på nettet og ikke enkelte andre sider med java. Prøvde alle både nyere og eldre versjoner av Sun Java uten hell. Men, så kom jeg til å skru av den innebygde brannmuren i XP (den som følger med SP2 som de fleste vet..). Og vips, alt fungerer igjen! Så det må være en eller annen bug mellom brannuren i XP og Sun Java.  :thumbdown:

jeg stiller meg tvilende til dette!

har xp-home, sp2, siste java oppdatering, brannmur på,

bruker som før norsk tipping, med andre ord: ingen problemer.

jeg tror sp2 får utrettmessig skylden for mye rart som skjer.

Lenke til kommentar

Det var ren tilfeldighet. Det funker ikke likevel etter at maskinen ble restartet, bare helt plutselig kan det fungere en sjelden gang.

Har til og med reinstallert XP nå (XP Pro SP2), og prøvde Sun java 1.4.2.06 umiddelbart etter fullført innstallasjon. Men det fungerer fortsatt ikke.

Bare jeg prøver å åpne Java Web start så låser Sun Java seg (svart skjerm og artifacts, blir borte om Sun Java avsluttes).

Jeg har absolutt ingen aning hva som kan være galt. Har noen en ide?

Endret av Pep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...