frotore Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Når jeg innstalerer siste versjon av sun java så klikker det helt for maskinen når jeg er inne på websider med java. Det kommer vertikale sorte og hvite striper på skjermen. Må da ofte logge meg av for å få det bort. Har xp med alle oppdateringer. Hva kan det være? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har du gamle drivere på skjermkortet, kan ligge noe der. Prøv en oppdatering av driveren. Lenke til kommentar
frotore Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har nvidia drivere versjon 5672 som er rimelig nye,men ikke de helt siste. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Etter oppdatering til Service Pack 2 fikk jeg samme problem. Jeg kunne ikke komme inn på innstillingene for Sun Java engang, da klikket maskinen. Jeg fikk ikke brukt norsk tipping på nettet og ikke enkelte andre sider med java. Prøvde alle både nyere og eldre versjoner av Sun Java uten hell. Men, så kom jeg til å skru av den innebygde brannmuren i XP (den som følger med SP2 som de fleste vet..). Og vips, alt fungerer igjen! Så det må være en eller annen bug mellom brannuren i XP og Sun Java. Endret 20. november 2004 av Pep Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Etter oppdatering til Service Pack 2 fikk jeg samme problem. Jeg kunne ikke komme inn på innstillingene for Sun Java engang, da klikket maskinen. Jeg fikk ikke brukt norsk tipping på nettet og ikke enkelte andre sider med java. Prøvde alle både nyere og eldre versjoner av Sun Java uten hell. Men, så kom jeg til å skru av den innebygde brannmuren i XP (den som følger med SP2 som de fleste vet..). Og vips, alt fungerer igjen! Så det må være en eller annen bug mellom brannuren i XP og Sun Java. jeg stiller meg tvilende til dette! har xp-home, sp2, siste java oppdatering, brannmur på, bruker som før norsk tipping, med andre ord: ingen problemer. jeg tror sp2 får utrettmessig skylden for mye rart som skjer. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Det var ren tilfeldighet. Det funker ikke likevel etter at maskinen ble restartet, bare helt plutselig kan det fungere en sjelden gang. Har til og med reinstallert XP nå (XP Pro SP2), og prøvde Sun java 1.4.2.06 umiddelbart etter fullført innstallasjon. Men det fungerer fortsatt ikke. Bare jeg prøver å åpne Java Web start så låser Sun Java seg (svart skjerm og artifacts, blir borte om Sun Java avsluttes). Jeg har absolutt ingen aning hva som kan være galt. Har noen en ide? Endret 27. november 2004 av Pep Lenke til kommentar
Pep Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ingen som har samme problemet?Eller vet noe om det? Trenger sårt hjelp til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå