pcgutten Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei! Jeg koblet til en ekstra hardisk til pcen i dag, gikk inn i bios og der stod det at 2 disker var koblet til. Gikk så inn i windows og da poppte det opp "New Hardware found: åsså et eller annent disk navn" Så kom det etterpå "Device is installed" Så tenkte jeg alt var i orden og gikk inn i Min Datamaskin men der var det bare en disk? Hvor er det blitt av den andre disken? Noen som kan hjelpe? Pcgutten Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Lag ny partisjon - Den må formateres Bruk Disk managment Høyre klikk my computer (min datamaskin)-Manage-Disk managment Edit:Glemte at du måtte lage partisjon først, det er viktig å få med seg Endret 5. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Du må først partisjonere og så formatere disken Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er dette S-ATA disk? Har du innstalert S-ATA drivere ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 "Device is installed" ehhh Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Hehe, lavizh dette er gamle disker jeg har funnet på Sele Bossplass Jeg skal bare ha den i sånn at jeg kan overføre spillene mine og slikt og så kan jeg formatere min goe disk Simalarion: Det funka jo kjempebra ! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå