Hypsilofodonten Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har en dell axim x5 som trenger litt mer minne nå. Såg litt på komplett men ( http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10244 ) ble ikke så veldig klok av det. Hvor stor forskjell er det på farten på de forskjellige minne typene i forhold til pris? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ingen? Lenke til kommentar
smh Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Axim-en er så pass "treg" at eg trur ikkje det har noko å sei kva minne type du kjøper av dei som var i lista til Komplett. Eg har sjølv ein Axim som eg vurderer å kjøpe minne til, og kommer sansynligvis til å kjøpe den biligste typen i den størrelsen eg skal ha. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tror ikke det er så stor forskjell på de. Minnekortene er vel forskjellige pga hvordan opprativsystem pda´ene har. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror ikke det er så stor forskjell på de. Minnekortene er vel forskjellige pga hvordan opprativsystem pda´ene har. Har nok ikke så mye med operativsystemet ditt og gjøre.. Er nok heller hva du skal bruke det til! Hvis du skal bruke det i et fotoaparat med høy oppløsning, så bør du ha et kjapt kort..men i pda'n vil du nok ikke merke noen forskjell.. er pda'n som er flaskehalsen der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå