caesar* Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://publish.one2com.no/mobyson_shop/ Mobyson kan nå tilby et utvalg telefoner til lave priser. Telefonene er ikke knyttet til ditt abonnement, og medfører ikke bindingstid av noe slag. Mobyson blir bare bedre og bedre! Så også at de hadde reklame i VG her om dagen... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva er så bra med det? Man får da de modellene billigere andre steder. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvor er det billigst uten abb? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kommer jo litt an på, men steder som er verdt å sjekke ut er Komplett, Netshop, MPX osv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alle har vel en eller annen bekjent med telenor abonnement? Spør han om å kjøpe tlf på elkjøp for deg, med videreføring av sitt abb. og så lenge du også har telenor abb. så er ikke det noe pes! Det funker hvertfall slik med Telenor Privat +, som pappa har. Han kjøper tlf til meg på videreføring av sitt abb. så setter jeg inn mitt Telenor RingKontant SIM også funker det som bare f.. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Dette er rett og slett ikke billig.... (Kommer de billigste mobilselskapene med tilbud, så er de vanligvis ikke det) Jeg kjøpte SE T630...uten ab nesten 30% billigere (1500,-) for over en måned siden. Bøy hos en av de som selger på qxl og fikk ikke vinnerbud på 1500,-....men etterpå dumpet det en e-mail ned og sa jeg kunne få det likevel etter direkte kontakt...... Fikk tlf etter 2 dager...ny..med alle papirer...garanti.....og har fungert utmerket.... så igjen.... Sjekk priser. Endret 6. november 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 K700i til 3202,- billig? Elkjøp tar 2849,- (på nett), Komplett.no tar 2895,-, Memonor tar 2889,- osv. T630 til 2074,- er jo rett og slett svindyrt! Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hva er så bra med det? Tanken... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kan ikke helt forstå hva du mener, når man kan kjøpe de samme telefonene billigere andre steder. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det er alltid noen som ikke sjekker priser andre steder, så de tjener nok på det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Naturligvis, men jeg synes fortsatt at dette ikke gjør Mobyson så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå