Gå til innhold

Eg vil ringe fra min pc...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller hvis du vil kjøre ip-telefoni... som altså fungerer mot andre vanlige telefoner da Skype kun fungerer mot andre skype folk... hvis du ikke betaler noe da ja...

www.ip24.no tilbyr såkalt "softphone" som du kan ha på pc'n å da får du med deg "hjemmenummeret" dit du tar pc'n.... de har også forskjellige "pakker" på ip-telefoni etter hvor mye du ringer...

Lenke til kommentar

jeg tror han er på jakt etter et program som bruker modemet som en vanlig telefon. Altså at han ringer med modemet, og hører i pcens høyttalere og snakker i micen. Ikke noe IP-telefoni altså, men vanlig telefoni, gjennom en pc med modem..

Brukte det en gang, men det er så mange år siden... burde ikke være umulig å finne på google, download.com osv..

Lenke til kommentar
Vorfor må man registrere seg etter man har innstallert skype?

Må man betale noe for det eller?

Musty svarte litt på det, men ikke på selve spørsmålet.

Nei, man må ikke betale for å bruke Skype. Men dette gjelder hvis du ringer til andre Skype-brukere.

Ja, det koster penger å bruke Skype. Dette gjelder hvis du skal ringe til andre fasttelefoner og mobiler i Norge. Du kan bruke VISA-kortet ditt til å overføre penger til Skype og så får du lov til å ringe hvor som helst. Også utlandet. Har du ikke VISA-kort? Huff da...

Lenke til kommentar

Jeg hadde ett perfekt program en gang i tida det brukte modemet i pc'en og en helt vanlig telefonlinje til å ringe med. Kunne ringe hva som helst siden det fungerte akkurat som en vanlig telefon. Så vidt jeg kan huske heter programmet WinPhone. Husker jeg oppdaget programmet en gang jeg så faren min brukte det til å sende fax'er med.

If you’ve got a voice capable modem with a speaker, you’ll enjoy with Winphone the pleasures of speaking to someone without holding the phone, thanks to the cordless mode. In the phone mode, Winphone will show a dial pad where you can dial numbers and store them in a fast dialing list or in the address book. During phone calls you can set the volume of the speaker and of the microphone. You can also answer in cordless mode to all incoming calls.

Link til review av produktet ActiveWin.com

Programmet koster $35.00, eller rundt 220 Kroner, men du finner sikkert en prøveversjon på nettet. (Om du trenger hjelp til å finne serial senere kan du sende meg en PM)

Håper dette er programmet du leter etter.. ;)

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...