Gå til innhold

Abit KT7-RAID med CPU

CheF

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva som er den beste CPU jeg kan sette på dette kortet. Jeg leste noe om at det ikke støtte AMD XP, men hvis jeg kjøper en AMD Thunderbird 1.4GHz vil dette gå? (Sitter med Duron 800, sux;)

Btw, hva er forskjell på MP og XP ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-11 19:53, CheF skrev:

Jeg lurte på hva som er den beste CPU jeg kan sette på dette kortet. Jeg leste noe om at det ikke støtte AMD XP, men hvis jeg kjøper en AMD Thunderbird 1.4GHz vil dette gå? (Sitter med Duron 800, sux;)

Det du må huske når det gjelder dette hovedkortet er at det støtter ikke FrontSideBus på mer enn 200Mhz, men med en oppdattering av BIOS vil en 1400Mhz på 200Mhz FSB fungere fint.

MP er laget for hovedkort med støtte for flere prosessorer.

Lenke til kommentar

Neger, jeg har og bestil derfra :/

BLÆÆÆÆÆÆ, jeg hater å vente 100 år på komponenter. Det gjelder jo alle, ingen sier ifra at det kommer til å ta lang tid, for de er så redd for at du skal bestille fra et annet sted. Najs service da :/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Postet: 2001-11-12 15:39 ID: 2

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

On 2001-11-11 19:53, CheF skrev:

Det du må huske når det gjelder dette hovedkortet er at det støtter ikke FrontSideBus på mer enn 200Mhz, men med en oppdattering av BIOS vil en 1400Mhz på 200Mhz FSB fungere fint.

MP er laget for hovedkort med støtte for flere prosessorer.

#################################

Andersen - A+/Network+ Instruktør

#################################

Det er ikke korrekt

Jeg har Abit kt7a raid....

Med 266Mhz FSB

Les manualen det står faktisk der....

Jeg fikk oxo beskjed om at jeg ikke kunne ha 266 så bestilte en 200.... Men Så leste jeg manualen og der står det jo at det går an og ha 266

Så kjøp 266

Har selv en 1200Mhz 266Mhz Fsb

Lenke til kommentar

Quote:

Det er ikke korrekt

Jeg har Abit kt7a raid....

Med 266Mhz FSB

Les manualen det står faktisk der....

Jeg fikk oxo beskjed om at jeg ikke kunne ha 266 så bestilte en 200.... Men Så leste jeg manualen og der står det jo at det går an og ha 266

Så kjøp 266

Har selv en 1200Mhz 266Mhz Fsb

Postet: 2001-11-13 18:02 ID: 5

Du må lese alle postene dette var ikke snakk om kt7a men kt7,

Quote:

Nei, jeg tror ikke det går. Jeg har bare KT7-RAID. Der er det snakk om KT7A-RAID. Min versjon er eldre...

det er forskjell der kt7a har 266Mhz fsb support, mens k7t har ikke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...