egd1 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Går det å printe rett fra Nero Cover Editor og/eller Roxio rett på CD/DVD med Canons printere som printer rett på CD? I mitt tilfellle er det en Pixma 4000, men det er vel likt for alle Canons printere som printer rett på CD? Endret 5. november 2004 av egd1 Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ingen som vet noe om dette og kan hjelpe en gammel skrue...? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvilken printer har du? Bruker selv Canon i865 og der fulgte det med Canon CD-LablePrint.... Har ikke testa noe annet da denne funker utmerket Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bruker LabelPrint med min Pixma 4000, og som bruker over sier funker dette utmerket. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Bruker LabelPrint med min Pixma 4000, og som bruker over sier funker dette utmerket. Ja det er greit, men, når jeg lager ei plate i Nero hadde det vært kjekt å skrive rett ut fra den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå