kcobain Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei, jeg lurte på om noen viste om noen bedrifter som trykker opp t-skjorter og gensere til en billig penge. Jeg skal trykke opp 5 gensere og 5 t-skjorter. Og alle priser jeg ser på internett er minimum 100 osv. Hadde vært fint med raskt svar. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vil tro det er billigere å ordne dette selv med spesialpapir fra din nærmeste bokhandler og strykejern. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nettavisen? VG? Har ikke begge de tjenester som gjør det mulig? Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Fant ikke vg sin. Noen andre? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mener binders ordner dette. Binders på forus i stavanger kan iallefall det Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Takk for svar. Vis jeg kjøper denne: Binders Vi skal trykke på svarte t-skjorter med hvit skrift. Er dette mulig? Tenker på skriver har vel ikke hvit farge? Har noen prøvd dette? Er det vansklig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå