sniff Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei! noen som har tips til en! Noe rundt 180 gb +- Pris klasse rundt 1.300 kr - + Har Asus Mainboard Socket-A VIA KT400 ATX Audio LAN RAID Firewire UDMA133 S-ATA HOVEDKORT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 For tiden så får du en 200 GB hdd for under 1000 lappen. Her er 200 GB i prisguiden. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Western Digital 250GB til 1 299,- på mpx.no Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Regner med at Komplett.no selger 200 giggere for rundt tusenlappen. Røverkjøp mener jeg. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det du bør merke deg er at det er stor forskjell på hvor mye diskene bråker! Hvis du ikke vil ha mye lyd, så ville jeg ha fåreslått en Seagate 7200.7 200GB (har ikke sett 250Gb) til ca.900kr Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Meket jeg synes er best mtp. støy/ytelse er Seagate. Er ikke ytelse så viktig, men støy, så er Samsung et eksellent valg =) Men er ikke lyd noe problem, gå for Western Digital. Maxtor har jeg igrunn ingen erfaring med. Ikke Hitachi heller Men uansett hva du gjør, kjøp 8MB cache! (og 7.200RPM ) Selv har jeg 3 Seagate disker i PC-en min, SATA riktignok, og jeg simpelten elsker de! *kyseepå* jeg hører de ihvertfall ikke Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men uansett hva du gjør, kjøp 8MB cache! Merker man stor forskjell på 2 og 8mb cache? Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 operativsystem og spill vil dra nytte av 8 mb cache Lenke til kommentar
sniff Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det du bør merke deg er at det er stor forskjell på hvor mye diskene bråker! Hvis du ikke vil ha mye lyd, så ville jeg ha fåreslått en Seagate 7200.7 200GB (har ikke sett 250Gb) til ca.900kr Går for den jeg! Noen som vet hvor de er biligst? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Men uansett hva du gjør, kjøp 8MB cache! Merker man stor forskjell på 2 og 8mb cache? Er disken kun til lagring av... ting, så skader ikke 2mb cache, men skal den brukes til OS, programmer, spill ol. bør du ha 8mb Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Meket jeg synes er best mtp. støy/ytelse er Seagate. Er ikke ytelse så viktig, men støy, så er Samsung et eksellent valg =) Men er ikke lyd noe problem, gå for Western Digital. Maxtor har jeg igrunn ingen erfaring med.men uansett hva du gjør kjøp 8mb cache. maxtor bråker mer enn Western Digital. Hitachi vet jeg ikke angående 8mb cache så vil jeg nevne at 300 giggerne til maxtor har 16 mb cache. det hadde jo vert jævli digg da. men muligens litt for dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå