Artistic.Hipster Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her er mitt aller første bilde tatt med Nikon D70, gi kritikk Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer med nytt kamera! Du blir garantert fornøyd! Angående bildet. Bildet hadde kanskje litt mye kontraster, men ellers var det et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer. Det jeg la "umiddelbart" merke til var går-til-brun fortoningen. Altså, grått til venstre, men deler av katten og høyre i mer brunaktig farge. Selv har jeg enda ikke sett rammer som passer, forutenom foto.no rammene (tilpasset bildet). Signatur er forstyrrende, men det regnes vel ikke som endel av bildet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Gratulerer. Det jeg la "umiddelbart" merke til var går-til-brun fortoningen. Altså, grått til venstre, men deler av katten og høyre i mer brunaktig farge. Selv har jeg enda ikke sett rammer som passer, forutenom foto.no rammene (tilpasset bildet). Signatur er forstyrrende, men det regnes vel ikke som endel av bildet? Synes heller ikke at rammen passte så utrolig godt, men den var bedre enn ingenting. Ang. grå til brun så vet jeg ikke, er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Syns ikke grå-til-brun fortoningen var forstyrrende. Den merkes såvidt Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Pallesen Skrevet 06/11/2004 : 00:08 Syns ikke grå-til-brun fortoningen var forstyrrende. Den merkes såvidt I hvor stor grad det trekkes opp/ned med fargeskillet er personlig. Det var det første jeg la merke til, som jeg opplevde som litt negativt. Gandalf the Grey_ Bildet var knall det Ser litt sjabbY ut med følehår i pannen. Tok du bildet i RAW? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Gandalf the Grey_ Bildet var knall det Ser litt sjabbY ut med følehår i pannen. Tok du bildet i RAW? Det med følehår i pannen har jeg faktisk aldri lakt merke til Om bildet er RAW aner jeg ikke(jeg fikk kameraet i går, og har ikke satt meg noe særlig inn i det enda ) Hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bildet ble nok ikke tatt i raw hvis du ikke er klar over det selv. Raw er et ukomrpimert format. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skal bilde være litt uklart i bakrunnen? Eller er det autozoomen som tuller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Skal bilde være litt uklart i bakrunnen? Eller er det autozoomen som tuller? Meningen var å få det litt "blurret" i bakgrunnen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå